velayati.ir

تعداد بازدید: ۴۶۲۰
پ
کد خبر: ۵۸۶
تاریخ انتشار: جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - 14 June 2013

محمدصادقی: انتخابات به نحو مطلوب در حال برگزاری است/ گفتمان ولایتی مورد اقبال عمومی قرار گرفت

رئیس ستاد انتخابات علی اکبر ولایتی روند برگزاری انتخابات را مطلوب دانست و گفت: امیدواریم تا پایان روز نیز با رعایت قانون شاهد خلق حماسه سیاسی در دوره انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری باشیم.
شاهین محمد صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد ارزیابیش از روند برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با تمهیداتی که وزارت کشور در این دوره پیش بینی کرده است، روند برگزاری انتخابات به نحو مطلوب در حال انجام است و امیداوریم تا پایان نیز با رعایت قانون و توجه به جوانب امر شاهد خلق حماسه سیاسی در این دوره از انتخابات باشیم.

رئیس ستاد انتخابات علی اکبر ولایتی با اشاره به ارزیابی ها و بررسی های به عمل آمده توسط نمایندگان ولایتی در شعب اخذ رای تصریح کرد: با توجه به این بررسی های و مشاهدات الحمدلله منطق و گفتمان اعلام شده از سوی دکتر ولایتی مورد اقبال عمومی قرار گرفته که امیدواریم با تشکیل دولت متمم شاهد تحقق یافتن برنامه های مورد نظرو دستیابی به رشد و تعالی ایران اسلامی باشیم .
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
25 خرداد 1392 - 10:39
8 سال پیش اصولگرایان اومدند سر کار، چون 8 سال قبلش اصلاح طلبان بد عمل کرده بودند. امسال اصلاح طلبان در آستانه ی اومدن سر کارند، چون 8 سال قبل اصولگرایان بد عمل کردند.
انگار مردم ما هیچ وقت قرار نیست که اعتدال و میانه روی و ملاک های انسانی اخلاقی توانمندی کاندیدا رو در نظر بگیرند و به اون رای بدن!
حسن
Iran, Islamic Republic of
12 تير 1392 - 19:29
امیدوارم در دوره های بعد جناب دکتر به صورت بارزتری تبلیغات نمایند و مخصوصا در شهرهای کوچک ستاد های فعالتری دایر نمایند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها