velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۳۹۸
پ
کد خبر: ۵۷۷
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - 12 June 2013
دکتر ولایتی در سالن شهید افراسیابی:

تعامل گسترده با دنیا را بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب پیگیری می کنم

دکتر ولایتی گفت: ما روابط با کشورهایی را که بتوانند با ما روابطی دوجانبه داشته باشند و براساس حقوق برابر رفتار کنند، تقویت خواهیم کرد و تعامل گسترده با دنیا را بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دقایقی پیش در سالن شهید افراسیابی ورزشگاه شیرودی در جمع پرشور هواداران خود تاکید کرد: ان‌شاءالله با پشتیبانی شما ملت، دولتی تشکیل خواهیم داد که رهرو راه امام حسین(ع) خواهد بود.

دکتر ولایتی اظهار داشت:  مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در ابتدای سال فرمودند که امسال سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است و در همین راستا باید گفت همه مصرع حماسه سیاسی، ان‌شاءالله روز جمعه یعنی پس فردا خواهد بود.

مشاور مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: علی‌رغم همه شایعات و بی‌اخلاقی‌ها بنده به عنوان داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تا آخر در صحنه باقی خواهم ماند و ان‌شاءالله اگر مورد اعتماد شما قرار بگیرم، با شما زنان و مردان شرافتمند ایران، اهداف مهم جمهوری اسلامی ایران را محقق خواهیم کرد.

ولایتی در ادامه اظهار کرد: جوانان ما آینده‌سازان فردا هستند و بنابراین بیشترین همت خود را برای ایجاد شغل برای آنها به کار خواهیم گرفت.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ما از همت بسیجیان و کسانی که در کسوت بسیجی در همه صحنه‌ها از جمله دفاع مقدس، سازندگی کشور و هرکجا که منافع کشور به خطر می‌افتند، آماده‌اند، حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: تعامل با قوه مقننه و قضاییه در دولت ما ادامه خواهد یافت و تقویت خواهد شد و ما به درگیری‌های بین قوا خاتمه خواهیم داد.

ولایتی خاطرنشان کرد: تلاش در جهت ارزش‌های اسلامی و هویت ایرانی در دولت ما مضاعف خواهد شد و همچنین پایبندی به قانون مهم‌ترین مشخصه دولت ما خواهد بود ضمن اینکه اخلاق و اخلاق‌مداری را به عنوان یکی از مهم‌ترین سلوک ما مدنظر قرار خواهد گرفت.

وی گفت: در روزهای اخیر بداخلاقی‌هایی صورت گرفته که به آنها پاسخ نخواهیم داد و فقط این را می‌گویم که بنده با قوت در صحنه انتخابات خواهم ماند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها