velayati.ir

تعداد بازدید: ۴۵۰۵
پ
کد خبر: ۵۷۴
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - 12 June 2013

حمایت هیات‌های مذهبی کشور از نامزدی ولایتی

هیاتهای مذهبی کشور با صدور بیانیه ای از نامزدی علی اکبر ولایتی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.
به گزارش خبرگزاری آنا، هیاتهای مذهبی کشور با صدور بیانیه‌ای از نامزدی علی اکبر ولایتی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

مردم شریف و انقلابی ایران

از ویژگی های روزگار آخرالزمانی ما غبارآلود بودن فضا و سخت شدن انتخاب ها و تشخیص حق و باطل است و از مهم ترین صحنه های انجام وظیفه و ادای تکلیف الهی، صحنه انتخابات است. اجازه دهید چون همه هشت کاندیدای محترم با تایید شورای نگهبان به صحنه آمده اند، تعبیر حق و باطل را با صالح و اصلح جایگزین کنیم و بگوییم که از سخت ترین ابتلائات و دغدغه های امروز جامعه ی مذهبی و ولایی ایران، انتخاب اصلح است.

ما نمایندگان هیات های مذهبی برای انتخاب خود سه مرحله را پشت سر گذاشتیم و امروز به این نتیجه رسیده ایم که آقای دکتر علی اکبر ولایتی در بین هشت نفری

که پا به این صحنه ی پر مخاطره گذاشته اند، برای این مسئولیت و حفظ این امانت بر دیگران ترجیح دارد:

1-در بین عزیزان موسوم به اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل که در صحنه انتخابات حاضر شده اند، حامیان گفتمان اصولگرایی را در صحنه های مختلف سربلندتر یافته ایم. توهین به سیدالشهدا در روزنامه ها و کف و سوت و هلهله در روز عاشورا در کارنامه ی این گروه دیده نمی شود. این گروه بود که در مرزبندی با فتنه پیشتاز و در حمایت از رهبری پیشقدم بود.

2-     در بین اصولگرایان محترم که در صحنه حاضر شده اند، این دکتر علی اکبر ولایتی بود که در مناظره دوم و بدون توجه به کمبود وقت و موضوعات پر زرق و برق دیگرکه می توانست با مقیاس های دنیایی رای بیشتری به سبد آراء ایشان بیفزاید، بیشترین تصریح را به نقش هیات های مذهبی در اعتلا و حفظ نظام داشتند: دفاع مقدس را همین هیئت‌های مذهبی ایجاد کردند. در فتنه 78 و 88 نیز هیئت‌های مذهبی نقش اساسی داشتند که البته در ایستادگی مقابل فتنه‌ها و دخالت‌های خارجی نیز همین‌گونه بوده است. امروز هم این هیئت‌ها توانستند به عنوان محورهای کوچه و بازار، خط رهبری را استوار نگه دارند.

3-     تایید جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه و بیانیه ای که رییس محترم صادر کردند نیز سکینه خاطری بود که ما را بر حمایتمان مصمم تر کرد. وقتی رهبر معظم انقلاب می فرمایند: یقیناً از کمک فکرى شما ،جامعه مدرسین،  استفاده خواهم کرد  و باید همه‌ى دستگاهها استفاده کنند؛ آیا از هیات های مذهبی جز پیروی از تشخیص علما و استفاده از کمک فکری آنان توقع می رود؟

بدینوسیله بار دیگر حمایت خود را از آقای دکتر ولایتی اعلام می کنیم و از خداوند می خواهیم رفتار و گفتار ما را مورد تایید و رضایت امام زمان قرار دهد.
برچسب ها : هیات ، مذهبی ، حمایت ، ولایتی ،
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها