velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۴۷۰
پ
کد خبر: ۵۷۰
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - 12 June 2013

فولادگر: ولایتی تنها مهره اتحاد و همدلی میان اصولگرایان

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: از دیدگاه من ولایتی تنها مهره‌ای است که می تواند اتحاد و همدلی را میان اصولگرایان برقرار کند و دولتی مقتدر در آینده تشکیل دهد.
حمید رضا فولادگر امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به نزدیک شدن خلق یک حماسه سیاسی بزرگ دیگر در 24 خرداد اظهار کرد: ما همچنان منتظر هستیم تا از سوی اردوگاه اصولگرایان حادثه‌ای به نام اتحاد و همدلی برای ساخت و پیشرفت کشور رخ دهد.

وی با اصلح دانستن علی‌اکبر ولایتی افزود: از دیدگاه من ولایتی تنها مهره‌ای است که می‌تواند اتحاد و همدلی را میان اصولگرایان برقرار کند و دولتی مقتدر در آینده تشکیل و از تمام ظرفیت‌ها و نیروهای درون نظام به خوبی استفاده کند.

نماینده مردم اصفهان در اصفهان با بیان اینکه اجماع اصولگرایان بر سر یک گزینه موجب خوشحالی مردم می‌شود، ادامه داد: اگر این اتفاق میمون رخ ندهند انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد.

وی با بیان هشدار به جریان‌های اصولگرایی گفت: اگر اصولگرایان هرچه زودتر به اجماع بر سر یک نفر نرسند احتمال اینکه اردوگاه اصلاح‌طلبان در انتخابات به پیروزی برسد هیچ بعید نیست.

فولادگر با اشاره به دو ویژگی کاندیدای اصلح تصریح کرد: فرد اصلح کسی است که ابتدا در صحنه داخلی مشکلات مردم راحل و سپس در صحنه خارجی موجب شکوفایی نظام جمهوری اسلامی شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها