velayati.ir

تعداد بازدید: ۴۱۷۲
پ
کد خبر: ۵۶۹
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - 12 June 2013

اعلام حمایت جنبش عدالت و مهرورزی از ولایتی

دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی ضمن حمایت از ولایتی گفت: جنبش عدالت و مهرورزی تا به امروز منتظر رای قاطع جامعتین و مدرسین حوزه علیمه بود ، که خداوند متعال را شاکریم این بار نیز علما به فردی اصلح رسیدند.
به گزارش ایسنا، حسین سعیدی دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی با تشکر و قدردانی از حرکت حدادعادل افزود : سایر نامزدهای اصولگرا نیز با الهام از حرکت ایشان و به منظور تقویت اصولگرایی، به این اخلاق حسنه اقتدا نمایند.

دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: دکتر ولایتی تاکنون هیچ گزاره شعاری نداده است و تمامی سخنان ایشان امکان عملیاتی شدنش بیشتر از سایرین است.

سعیدی گفت : جنبش عدالت و مهرورزی، همچون آقای حدادعادل "که امروز نشان داد اصولگرایی واقعی است "،پیروزی اصولگرایان را در انتخابات ریاست جمهوری هدف اصلی خود می داند و معتقد است با استمرار اصول­گرایان حقیقی می‌توان آرامش و امنیت و عقلانیت را که لازمه ایجاد حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است ، بر کشور حاکم کرد و بر این اساس خود را موظف می داند از هر اقدامی که با واسطه یا بی واسطه به شکست اصولگرایی در این انتخابات منجر شود پرهیز کند ، بدیهی است سایر نامزدها نیز که اصولگرایی را مشی خود قرار داده اند و از آن دم می زنند ،می بایستی از این الگو تبعیت کنند.

در پایان نیز به خانواده معظم شهدا و جانبازان عزیز ،خیرین و آحاد ملت کشور که هسته اصلی جنبش عدالت و مهرورزی هستند، پیشنهاد می کنیم که به یار همیشگی مقام معظم رهبری رای دهند ، تا از این طریق به آرزوی دیرین بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران ،امام خمینی (ره)که نخست وزیری دکتر ولایتی بود، جامه عمل بپوشانند.
برچسب ها : حمایت ، جنبش ، مهرورزی ، ولایتی ،
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها