velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۲۹۲
پ
کد خبر: ۵۶۱
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - 12 June 2013

سجادی: از نظر جبهه پیروان آقای ولایتی نامزد اصلح است

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: این جبهه بر اساس نظر جامعه روحانیت و جامعه مدرسین، از علی‌اکبر ولایتی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می‌کند.
به گزارش ایسنا، سید کمال سجادی در نشست خبری امروز خود با برشمردن ویژگی‌های ولایتی اظهار کرد: ائتلاف پیشرفت را باید تمام شده تلقی کرد. قالیباف هم قبلا گفته است که دیگر ائتلافی وجود ندارد، بلکه تنها اتحاد وجود دارد. اکنون با کناره‌گیری عارف، روحانی تنهانامزد اصلاح طلبان است و تعدد نامزدهای اصولگرا موجب تقسیم آراء آنها می‌شود.

وی افزود: اصولگرایان باید با یک نگاه دور اندیشانه به مصالح کشور و اصولگرایان به یک نامزد واحد برسند که از نظر جبهه پیروان نامزد اصلح آقای ولایتی است.

سجادی در ادامه با تقدیر و تشکر از حدادعادل برای کناره‌گیری از انتخابات خاطرنشان کرد:‌ در مناظره‌های انتخاباتی انتقاداتی از ولایتی مطرح شد، من با شناختی که از ولایتی دارم می‌دانم که وی همواره گزارش‌های دقیقی ارائه می‌دهد و جای تعجب دارد که کسانی که تجربه اندکی دارند از ولایتی انتقاد می‌کنند.

وی ادامه داد:یکی از نامزدهای انتخابات در مناظره گفت که وزارت خارجه در زمان جنگ در ارتباط با جبهه و رزمندگان کاری نمی‌کرد. تغییر مرکز اجلاس عدم تعهد حاصل کار رزمندگان بود که دیپلماسی این جانفشانی را تکمیل کرد. نظر آقای ولایتی این بود که سفرا قبل از این که برای ماموریت به خارج از کشور بروند، در جبهه‌ها حضور داشته باشند تا بتوانند شرایط کشور و جنگ را درک کنند. بی‌انصافی است که بگوییم ولایتی دغدغه‌ی جنگ نداشت.

سخنگوی جبهه پیروان در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان این‌که من معتقدم هنوز ائتلاف پیشرفت می‌تواند یک نامزد را معرفی کند، خاطر نشان کرد: هنگامی که گروه‌های مرجع مثل جامعه روحانیت، و جامعه‌ی مدرسین شخصی را به عنوان فرد اصلح انتخاب می‌کنند این نظر باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین درباره‌ی جلیلی گفت: آقای جلیلی جوان هستند و اگر به این نتیجه برسند که به نفع اصولگرایان کنار برود، محبوبیتش افزایش می‌یابد.

سجادی همچنین درباره‌ی انتخابات ریاست جمهوری گفت: بعید به نظر نمی‌رسد که انتخابات به دور دوم کشیده شود، اگر انتخابات به دور دوم کشیده شد جبهه پیروان از نامزد اصولگرا حمایت خواهد کرد.

سجادی با اشاره به این‌که جامعه روحانیت استان‌ها از ولایتی حمایت کردند، خاطر نشان کرد: جامعه روحانیت تهران هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است و آیت‌الله یزدی که رئیس جامعه مدرسین قم است، از ولایتی حمایت کرده است.

سخنگوی جبهه پیروان در مورد انتخابات شورای شهر نیز گفت که ائتلاف بزرگ اصولگرایان یک فهرست غیرواقعی و جعلی است که مورد حمایت جبهه پیروان نیست.

وی با اشاره به این‌که بیشترین تعداد خانم‌ها در لیست جبهه پیروان قرار دارد، اظهار کرد: متاسفانه پوسترهای تبلیغاتی جبهه در سطح شهر پاکسازی شده است و هنوز اجازه‌ی آویزان کردن پرده تبلیغاتی را شهرداری برای این جبهه صادر نکرده است.

وی با بیان این که زیباسازی شهر تهران، رسیدگی به معماری شهر تهران و حل مسائل روزمره مردم در رابطه با شهرداری از جمله برنامه‌های جبهه پیروان برای شورای شهر تهران است، اظهار کرد: جبهه همچنین مد نظر دارد یک مرکز پژوهش برای آسیب شناسی اجتماعی، فرهنگی و مدیریت شهر که راهکارهای مدیریت شهری و حل مسائل شهر تهران را مد نظر دارد، نیز تشکیل دهد.هدف جبهه پیروان ارتقای کارآمدی شورای شهر تهران است، و در این مسیر از افراد متخصص و با سابقه حمایت می‌کند.

سجادی در پایان گفت: درباره‌ی احتمال برگزیده شدن احمدی‌نژاد به عنوان شهردار تهران گفت: احمدی‌نژاد در شهرداری تهران کارنامه‌ای دارد و انتخاب وی به عنوان شهردار تهران به نظر شورای شهر بستگی دارد.
برچسب ها : جبهه ، پیراون ، ولایتی ، نامزد ، اصلح ،
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها