velayati.ir

تعداد بازدید: ۴۹۰۳
پ
کد خبر: ۵۵۹
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - 12 June 2013

رویانیان هم از ولایتی حمایت کرد

وی در خصوص علت اصلح بودن دکتر ولایتی گفت: ایشان شخصیتی ملی و فراملی است و من با شخصیت ایشان آشنا هستم. همچنین آقای ولایتی فردی است که جهانیان او را می شناسند و به نظر ما ایشان همه جانبه نگر می باشد.
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله، محمد رویانیان با اشاره به اهمیت ورزش در کشور گفت: ورزش یک پدیده اجتماعی است که اکنون گرایشهای وسیعی در جامعه ما به سمت آن وجود دارد و بخش زیادی از نسل جوان ما مشغول آن هستند.

وی در ادامه گفت: اهمیت ورزش به حدی است که حتی بحث سلامت شهروندان وشادابی و نشاط آنان با این شاخص سنجیده می شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر ورزش قهرمانی و پهلوانی گفت: برای توسعه شادابی و نشاط اجتماعی لازم است که برنامه های جامعی برای ورزش کشور تدارک دیده شود اما متاسفانه در حال حاضر ورزش کشور بر روی هوا است به طوری که نه تاثیرش معلوم است و نه به درد نخور بودن آن.

رویانیان افزود: انتظار ما از رئیس جمهور بعدی این است که ورزش را از این وضعیت بلاتکلیف خارج کند و آن را در خدمت سلامت شهروندان قرار دهد.

وی با اشاره به تب زیاد فوتبال در جامعه خواستار توسعه آن در سطح کشور شد و خاطرنشان کرد: اگر ورزش ما بلاتکلیف باشد موقعیت های بسیاری را در آسیا و جهان از دست می دهیم به عنوان مثال الان ما باید در فوتبال در آسیا اول باشیم اما وجود مشکلات مانع از این امر است.
رویانیان در ادامه با تاکید بر حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات مهم این است که به تکلیف دینی و ملی عمل شود و انتخاب اصلح را نیز مد نظر داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: به نظر ما همه کاندیداها خوب، دارای برنامه و جامع نگر هستند اما بهتر است که بهترین و قانونمدارترین و ولایت گرا ترین فرد که پایبند به قانون اساسی باشد را انتخاب کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره گزینه اصلح در انتخابات ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهور باید ولایتی و ولایت مدار باشد و به قانون اساسی و اصل ۱۱۰ قانون اساسی یعنی التزام به ولایت فقیه اعتقاد کامل داشته باشد.

وی در خصوص علت اصلح بودن دکتر ولایتی گفت: ایشان شخصیتی ملی و فراملی است و من با شخصیت ایشان آشنا هستم. همچنین آقای ولایتی فردی است که جهانیان او را می شناسند و به نظر ما ایشان همه جانبه نگر می باشد.

رویانیان با اشاره به شخصیت معقول و منطقی دکتر ولایتی گفت: ما انتظار داریم که بخصوص درباره واگذاری دو باشگاه بزرگ کشور یعنی استقلال و پرسپولیس رئیس جمهور آینده برای خصوصی شدن آنها اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیسی ها و هوادارانشان به آقای ولایتی رای می دهند، افزود: آنطور که من شنیده ام عده ای از پرسپولیسی ها هم اعلام کردند که مایلند به آقای ولایتی رای بدهند.

رویانیان در پایان گفت: امیدواریم که رئیس جمهور آینده مشکلات ورزشی کشور را به نحو مطلوب حل کند و آن را در کنار سایرگرفتاری های سیاسی به فراموشی نسپارد.
برچسب ها : حمایت ، رویانیان ، ولایتی ،
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها