velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۷۳۲
پ
کد خبر: ۵۴۴
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - 11 June 2013
دکتر ولایتی در جمع مردم پروشور بندرعباس:

اقتصاد دریا محور و دیپلماسی اقتصادی را فعال می کنم/رمز پیشرفت و اقتدارایران ایستادگی روی اصول است

دکتر ولایتی گفت: جمهوری اسلامی ایران با این همه امکانات و فرصت ها برای سرمایه گذاری و امکان دسترسی به آبهای آزاد برای ترانزیت بار و مسافر از طریق دریا می تواند رونقی بیش از پیش داشته باشد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم بندرعباس افزود : تا زمانی که زیربناهای اقتصادی ، شبکه های حمل ونقلی و ارتباطات ایجاد نشود و توسعه نیابد نمی توان مردم را به سرمایه گذاری تشویق کرد .

علی اکبر ولایتی گفت : ثبات قیمت ارز و دفاع از ارزش پول ملی، لازمه سرمایه گذاری و توسعه فعالیت های تولیدی در کشور است .

وی با تاکید بر اینکه ارتباطات خارجی و دیپلماسی بیش از هر زمان دیگری در رونق اقتصادی کشورها نقش دارد گفت : اولویت اصلی ما در توسعه مناسبات با دیگر کشورها گسترش همکاری با همسایگان است و من در دولت آینده کنسولگریها را در کشورهای همسایه  احیاء و فعال خواهم کرد .

دکتر ولایتی گفت : به هر استانی که سفر می کنیم متاسفانه با انبوهی از جوانان بیکار مواجه می شویم و من در دولت آینده اولویت اصلی را ایجاد اشتغال بویژه برای جوانان قرار داده ام .

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد : مایه تاسف است که در استان هرمزگان شبکه گاز وجود ندارد و یا اگر وجود دارد ناقص است ضمن اینکه راهها و شبکه های ارتباطی در این استان از کیفیت مناسب برخوردار نیست .

ولایتی با تاکیدبر حمایت از مدیریت واحد شهری در دولت آینده گفت : مدیریت واحد شهری در پیشبرد اهداف و برنامه های شهری و روستایی بسیار تعیین کننده است .

وی افزود : با توجه به ظرفیت های استان هرمزگان ایجاد واحدهای فرآوری محصولات دریایی و پرداخت تسهیلات مالی کم بهره به آنها به منظور ایجاد ارزش افزوده بیشتر در منطقه از جمله اهدافی است  که دولت متمم در دستور کار خود دارد .

ولایتی از مردم استان هرمزگان وبندرعباس به عنوان حافظان مرزهای آبی کشور یاد کرد و گفت : ساکنان حاشیه خلیج فارس همواره نقش مهم و پررنگی در حراست و حفاظت از کیان ایران اسلامی داشته و دارند .

وی گفت : وحدت اهل سنت و شیعه در ایران از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است ضمن اینکه ترغیب کشورهای اسلامی برای بازگشت به اصول  و سنت های اسلامی رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران در جهان اسلام است .

مشاور مقام معظم رهبری در پایان تاکید کرد: وظیفه همه ما حضور پررنگ وپرشور در پای صندوقهای رای در روز 24 خرداد ماه و انتخاب رئیس جمهوری است که بتواند مسائل و مشکلات کشور را در عرصه داخلی و خارجی حل وفصل کند .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: