velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۳۰۹
پ
کد خبر: ۵۳۵
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - 11 June 2013
حاشيه‌هاي سفر ولايتي به زاهدان

از اشک شوق دانش‌آموز سيستاني تا تنگي نفس دانشگاه

علي‌اکبر ولايتي نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در حالي به منظور تبليغات به مرکز استان سيستان و بلوچستان سفر کرد که اين سفر با حاشيه‌هاي جالبي همراه بود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران ، علي‌اکبر ولايتي نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري عصر امروز سه‌شنبه 21 خرداد ماه در حالي به منظور سفرهاي تبليغاتي خود به مرکز استان سيستان و بلوچستان سفر کرد که با حاشيه‌هاي جالبي همراه بود.

حاشيه‌هاي اين سفر از بدو حضور ولايتي در فرودگاه بين المللي زاهدان آغاز شد چرا که استقبال مردم به حدي بود که ولايتي به سختي توانست مسير چند متري فرودگاه تا ماشين حامل خود را طي کند.

مردم زاهدان که از ساعت‌ها قبل، پشت درهاي فرودگاه زاهدان منتظر حضور ولايتي بودند، با ديدن ولايتي شعار ولايتي، ولايتي حمايتت مي‌کنيم، ولايتي تو ياور رهبري و ... گرد او حلقه زدند و هر کدام به نوبه خود به وي خوش‌آمد مي‌گفتند.

مسير کوتاه تا دانشگاه زاهدان که محل سخنراني ولايتي بود با حاشيه‌هاي جالبتري همراه بود چرا که حاميان ولايتي با ماشين‌هاي خود و با سرعت بسيار زياد در حال همراهي ولايتي تا دانشگاه بودند.

همچنين استقبال محلي از ولايتي از ديگر حواشي اين سفر بود چرا که عده‌اي سوار بر شتر و با نواختن آهنگي محلي حمايت خود از ولايتي را اعلام کردند.

پرده آخر حمايت از ولايتي در دانشگاهي رقم خورد که به دليل فشردگي جمعيت، تنفس به سختي صورت مي‌گرفت دانشگاه زاهدان مملو از دانشجوياني بود که همزمان با حضور ولايتي در آنجا بارها با شعار‌هاي خود از وي حمايت  کردند.

حمايت جامعه اهل تسنن استان سيستان و بلوچستان با سخنراني نماينده جامعه اهل تسنن اين استان صورت گرفت اما جالب‌ترين و اصلي‌ترين حاشيه سفر اشک شوق دانش‌آموزي بود که با حضور بر روي سن در کنار علي‌اکبر ولايتي قرار گرفت و در حالي که اشک شوق مي‌ريخت ولايتي را براي لحظاتي در آغوش کشيد و اين ماجرا تا پايان مراسم در کنار صندلي ولايتي ادامه داشت.

در پايان، مردم خونگرم زاهدان بار ديگر با استقبال خود ولايتي را بدرقه کردند هرچند خبرنگاران از غافله جا ماندند.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
21 خرداد 1392 - 18:47
عکس هم بزارید از گذارشاتون دلمون اب شد بزار ماهم ببینیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها