velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۶۴۴
پ
کد خبر: ۵۳
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - 24 April 2013

حمایت جمعیت یادگاران اسوه‌های ایثار از کاندیداتوری ولایتی

جمعی از فرزندان خانواده های شاهد و جانباز در قالب "جمعیت یادگاران اسوه های ایثار" بیانیه ای در حمایت از علی اکبر ولایتی و ائتلاف سه گانه صادر کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، متن بیانیه جمعیت یادگاران اسوه‌های ایثار به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با استعانت از پروردگار متعال و نظر حضرت ولی عصر (عج) و با توجه به نام گذاری سال 1392 به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بر خود واجب می دانیم تا همانند همیشه با اقتدار و تمام توان لبیک گویی فرامین ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله) باشیم.

لذا از این رو جمعیت یادگاران اسوه های ایثار که تشکلی از فرزندان شاهد، جانبازان ، و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جوانان و نخبگان ولایت مدار می باشد حمایت خود را در رابطه با انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری از ائتلاف سه گانه به ویژه جناب آقای دکتر ولایتی که طبق اظهارات آیت الله مظاهری فردی هستند که امتحان خود را در طول 34 سال حاکمیت نظام اسلامی با مدیریت توانا، صداقت و توان سیاسی و اجتماعی و بدون هرگونه حاشیه سازی ثابت کرده و مصداق ولایتمداری بوده را اعلام می دارد.

مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران هیچ گاه تلاش های 16 ساله دکتر ولایتی را در سکانداری سایست خارجی کشور و حل و فصل قطعنامه 598 بدون آنکه یک وجب از خاک میهن اسلامی مان مورد خدشه واقع شده باشد را فراموش نخواهد کرد.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار