velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۹۸۳
پ
کد خبر: ۵۲۶
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - 11 June 2013
دکتر ولایتی در جمع روحانیون بیرجند:

ظرفیت عظیم شرق ایران را شکوفا خواهم کرد

دکتر ولایتی گفت: ظرفیت عظیم شرق ایران را شکوفا خواهم کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوال یکی از روحانیان در بیرجند مبنی بر اینکه آیا ائتلاف نکردن اصولگرایان موجب متفرق شدن آراء نمی شود، گفت:در آخرین جلسه ائتلاف سه گانه که با حضور آیت الله مهدوی کنی برگزار شد تصمیم گرفتیم هر سه نفر تا آخرین لحظه در میدان بمانیم و متناسب با شرایط تصمیم گیری کنیم.

ولایتی در جمع روحانیون خراسان جنوبی افزود: اخلاق مداری و ثبات در تصمیم گیری دو شعار دولت من است و در دولت من تصمیمات خلق الساعه گرفته نخواهد شد.

وی با اشاره به وحدت میان شیعه و سنی گفت: در هر نقطه ای از ایران که در این چند روزه حضور پیدا کردم و اهل سنت را دیدم آثار سیاست حکیمانه مقام معظم رهبری و امام راحل را در بحث وحدت شیعه و سنی و خنثی کردن توطئه های شیطانی دشمنان دیدم .

ولایتی افزود: این استان با همه ظرفیتهای مرزی و ترانزیتی اش نیازمند توجه بیشتر است و می توان منابعی را که نیازمند مصرف آب کمتر است در استان رونق داد.

وی مهم ترین محور اعتماد میان مردم و دولت را قانون گرایی دانست و گفت: مردم اگر به تصمیمات دولت اعتماد نکنند ، سرمایه گذاری نخواهند کرد.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
21 خرداد 1392 - 14:44
دکتر انصراف ندهید خواهشا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
21 خرداد 1392 - 15:25
دکتر تا راه داره قایباف را متقاعد کنید می دونم براش سخته
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها