velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۳۷۲
پ
کد خبر: ۵۲
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - 24 April 2013

بیانیه دانشجویان مازندرانی در استقبال از نامزدی ولایتی

"با توجه به حسن تدبیر، نگاه اندیشمندانه و متخلّق بودن جنابعالی به اخلاق اسلامی و سیاسی، که ماحصل سالیان متمادی تلمّذ در جوار مبارک امام راحل و رهبر فرزانه می باشد، افق پیش رو را بسیار وسیع، روشن و امید بخش می بینیم."
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، در این بیانیه آمده است: جمعی از دانشجویان و دانش آموختگان مازندران معتقدیم:ایران اسلامی در انتخابات پیش رو که بستر ساز حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بوده، به رئیس جمهوری نیازمند است که باور به قانون اساسی و ولایت مدارای، یکی از اصول تفکّرات و تقیّدات بنیادی وی باشد. نه اینکه در جایی که جز اعتقاد و پیروی از خط رهبری پذیرفته نمی شود، به صرف اظهار ارادت به مقام ولایت اکتفا شود.

ملت ایران با بینشی بصیر، پس از سنجش عیارِ ولایت مداری گزینه های موجود، از گزینش اشخاصی که خود را ملتزم به پیروی از رهبری معظم انقلاب نمی دانند، شدیداً دوری کند.

ما جمعی از جوانان طبرستان، دیار پاک و سبز علویان و اولین خاستگاه حکومت شیعی جهان در پیروی از مشی پیر جماران و مقام معظم رهبری، عرصه ریاست جمهوری را میدان کسب تجربیات جدید، دوره آزمون و خطا ، فضایی در حاشیه امنیت به جهت بیان پوزشمندی از بد اخلاقی های سیاسی، جولانگاهی مناسب و فراخ برای تاخت و تازهای متخّصصین غیر متعهّد و متعهّدین غیر متخصّص و دوران بروز تندروی های شبه کودکانه در تعاملات بین جناحی ندانسته است.

بلکه معتقدیم این دوران فرصتی مغتنم است برای بهره جستن از حداکثر توان برای حرکت و نیل به چشم انداز های بلند متصور در نگاه اندیشمندانه امام و رهبری. در ایامی که گروه های سیاسی رنگارنگ، مغفولِ گذار از پیچ تاریخی پیش رو، از تمام توان خود در مهاجه با گروه مقابل بهره می برند. عقل سلیم با بینشی فرا جناحی به دنبال عناصری از جنس وفاق می گردد.

با بهره گیری از کرامت های اسلامی و انسانی، فارغ از تنازعات بین قوه ای در استیفای حقوق حقّه ملت در فضای داخل و خارج کشور برآید. هنگامی که در گنجینه ارزشمند بیانات حکیمانه امام راحل (قدس سره) و مقام معظم رهبری در عرصه ملاک های لازمه برای دستیابی به گزینشی اصلح برای انتخابات ریاست جمهوری تحقیق و تفحّص می کنیم با شاخص های ارزیابی بصیرت افزایی آشنا شده است.

با توجه به حسن تدبیر، نگاه اندیشمندانه و متخلّق بودن جنابعالی به اخلاق اسلامی و سیاسی، که ماحصل سالیان متمادی تلمّذ در جوار مبارک امام راحل و رهبر فرزانه می باشد، افق پیش رو را بسیار وسیع، روشن و امید بخش می بینیم.

لذا با استعانت از درگاه حضرت حق تعالی و با امید به نصرت اسلام و مسلمین جهان در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، دست در دست یکدیگر داده و برای تحقق این امر تمام تلاش خالصانه خود را در راستای پیروزی حضرتعالی در عرصه انتخابات به کار می بندیم .... و باید منتظر ماند تا پرده ای دیگر از حماسه آفرینی ایرانیان را به نظاره نشست.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
یاسر
Iran, Islamic Republic of
07 ارديبهشت 1392 - 18:41
ما دانشجویان دانشگاه آزاد هم از آمدن دکتر ولایتی که یک "ولایتی" واقعی است حمایت می کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها