velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۱۳۴
پ
کد خبر: ۵۰۵
تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - 10 June 2013

ویژگی بسیار مهمتان با اخلاق بودن شماست

حضور جناب آقای دکتر ولایتی

سلام علیکم

بنده از چندین سال پیش که شما به تلویزیون و بویژه شبکه 4 تشریف می اوردین و در مورد تاریخ و یا مطالب تاریخی و... صحبت می نمودید به طور کامل به سخنان شما گوش می نمودم که در همان زمان از نوع بیان کلمات و به کارگیری آنها توسط شما جداً لذت می بردم. یکی از بهترین و بارزترین ویژگی های شما، شمرده شمرده صحبت کردن به طوریکه کاملا مطالب شما قابل فهم و درک است که تفاوت اصلی شما با دیگر عزیزان را بیش از بیش نمایان می کند.

دیگر ویژگی که به نظر بنده، بسیار بسیار مهمتر و با اهمیت تر بوده با اخلاق بودن شماست که خود بنده جداً لذت می برم و برای خود بنده آموزنده است.

مطلب بعدی، مرتب و منظم بودن شماست. از نوع و طرز پوشیدن لباس شما می توان آنها را دریافت(منظم و خوش تیپ بودن یکی دیگر از خصوصیات شماست).

بنده مناظره سوم را خیلی کوتاه دیدم ولی جای تعجب داشت که برخی از عزیزان به صورت پرخاشگری مطلب را بیان نمودند ولی شما خیلی راحت ارائه و بیان نمودید بویژه جمله معروفی که: "...اگر عملکرد شما خوب بود این وضع مملکت نبود..." ...

مصطفی کشاورز امامی
برچسب ها : ولایتی ، همرهان ، مناظره ،
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
هاجر شریف بهشتی
Iran, Islamic Republic of
21 خرداد 1392 - 12:52
سلام علیکم دیدگاه های تمدنی وبلند شما وروحیه ارام ومنش باوقار شما نیاز امروز ماست امیدوارم قلوب ملت با فرهنگ ونجیب ایران به سوی انتخاب شایسته شما منعطف گردد
پاسخ ها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
06 تير 1392 - 16:53
اخلاق خوب شما از نظر همه بهترین بود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها