velayati.ir

تعداد بازدید: ۴۴۵۱
پ
کد خبر: ۵۰۱
تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - 10 June 2013
در خلال سفر به شهرستانهای استان تهران صورت گرفت

استقبال به یاد ماندنی مردم اسلامشهر از دکتر ولایتی/ "دکتر سلام، تحریم تمام"

ولايتي در ادامه به اقدامات رسانه‌هاي بيگانه در آستانه انتخابات اشاره کرد و گفت: رسانه‌هاي بيگانه در انتخابات 24 خرداد متوجه شده‌اند سرو صداهايي که به راه انداخته‌اند نشان مي‌دهد که انتخابات ما مهم است چرا که سالانه چندين انتخاب در جهان برگزار مي‌شود ولي غرب به آن نمي‌پردازد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، حضور پرشور مردم اسلامشهر در سخنرانی بعد از ظهر امروز علی اکبر ولایتی که با سر دادن شعارهایی چون "صلی علی محمد، یاور رهبر آمد"، "با ولایتی، با ولایتیم" و "دکتر سلام، تحریم تمام" باعث شد تا علی رغم گرمای هوا، سخنرانی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در فضایی خاص و حماسی برگزار شود.

مشاور مقام معظم رهبری، در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامي در آغاز سال جاري اين سال را به عنوان حماسه سياسي، حماسه اقتصادي معرفي کردند و اين دو کلمه مبارک نتيجه آسيب شناسي ايشان از وضعيت جامعه بود، تصريح کرد: بايد در مسائل داخلي و خارجي يک حرکت حماسي با حضور تمامي مردم انجام دهيم و اين حماسه سياسي روز 24 خرداد با حضور پرشور مردم در پاي صندوق‌هاي راي عملي خواهد شد.

ولایتی همچنین یادآور شد: در راستاي حماسه اقتصادي نيز مشکلاتي از جمله گراني، تورم، بيکاري، مسکن و.... وجود دارد که بايد در سايه حماسه اقتصادي حل شود.

اين نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با بيان اين که نسبت به سياست‌هاي ابلاغي مقام معظم رهبري در حوزه‌هاي مختلف پايبند هستيم، گفت: بايد در حفظ غني سازي و استفاده صلح آميز از آن پاي بند باشيم و در صحنه بين المللي نيز تا آخر در مقابل زياده خواهي‌هاي برخي کشورها بايستيم و مقاومت کنيم اما مقاومت صرفا گفتن نيست بايد مقاومت مدبرانه داشته باشيم.

وي تصريح کرد: ظرفيت جمهوري اسلامي ايران براي توسعه با کشورهاي ديگر بسيار بالاست به گونه‌اي که در 6 اجلاس بيداري اسلامي که با حضور بيش از 95 درصد کشورهاي دعوت شده برگزار شد نشان مي‌دهد بايد از اين ظرفيت استفاده شود و در عین توجه به اصول و رهنمودهای رهبر انقلاب در عرصه سیاست خارجی، تلاش برای توسعه روابط خارجی مد نظر باشد.

ولايتي در ادامه تصريح کرد: مقام معظم رهبري فرمودند انتخابات يک مصرع حماسه سياسي است و معتقدم حماسه سياسي مقدم برحماسه اقتصادي است.

ولايتي در ادامه اظهار داشت: رهبرمعظم انقلاب اسلامي فقط رهبر ايران نبوده بلکه رهبر کل جهان اسلام هستند طوري که مردم مسلمان جهان نيز اين امر را قبول دارند.

ولايتي در ادامه به اقدامات رسانه‌هاي بيگانه در آستانه انتخابات اشاره کرد و گفت: رسانه‌هاي بيگانه در انتخابات 24 خرداد متوجه شده‌اند سرو صداهايي که به راه انداخته‌اند نشان مي‌دهد که انتخابات ما مهم است چرا که سالانه چندين انتخاب در جهان برگزار مي‌شود ولي غرب به آن نمي‌پردازد.

وي خاطر نشان کرد: اميدواريم خدا دل‌ها را به سمت کسي متمايل کند که هيچ زاويه‌اي با رهبري نداشته باشند.

نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در ادامه اظهار داشت: همان گونه که انتظار داريم دولتي سرکار بيايد و مشکلات را حل کند بايد دولت آينده در خصوص بيکاري، تورم، اشتغال، مسکن،‌ازدواج و... گام عملي بردارد.

ولايتي همچنین با تشريح برنامه‌هاي خود گفت: واگذاري مالکيت مسکن مهر به صاحبان آن‌ها، اختصاص رديف بودجه‌اي مستقل به بيماران صعب العلاج، ايجاد بيمه سلامت ايرانيان و.... از جمله کارهاي دولت ما خواهد بود.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
علی احمدی بیاضی
Iran, Islamic Republic of
21 خرداد 1392 - 14:27
جناب آقای دکتر با سلام و خسته نباشید اینجانب از اساتید دانشگاه پیام نور استان کرمان رشته حقوق هستم و از طرفداران حضرتعالی ، از خداوند متعال پیروزی حضرتعالی را خواستارم
نعمت الله رضی
Iran, Islamic Republic of
21 خرداد 1392 - 14:27
16 سال کارارایی خود را در وزیر امور خارجه اثبات کرد که می تواند ریس جمهور شایسته ای باشد چرا که او با نظام و رهبری است رای من به شماست
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها