velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۳۵۱
پ
کد خبر: ۴۹۸
تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - 10 June 2013

دکتر ولایتی برای تشکر از اعضای جامعه مدرسین به قم می‌رود

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: از اعضای محترم جامعه مدرسین حوزه علیمه قم که با انتخاب خود بنده را مفتخر کردند، تشکر کنم، البته مسئولیت من سنگین‌تر شد.
علی‌اکبر ولایتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه امروز به قم مشرف می‌شوم تا ضمن زیارت حضرت، از مراجع عظام تقلید و اعضای جامعه مدرسین تشکر کنم، گفت: بدون شک نقش روحانیت در حفظ بنای دین در طول تاریخ غیر قابل انکار است و تجربه‌‌های مکرر نشان داده، برای اینکه دین ما از گزند انحراف مصون بماند، باید به روحانیت متصل باشیم.

وی افزود: وظیفه خود می‌دانم که از مراجع معظم تقلید که در دیدارها و پیغام‌ها به بنده اظهار لطف داشته‌اند و همچنین از اعضای محترم جامعه  مدرسین حوزه علیمه قم که با انتخاب خود بنده را مفتخر کردند، تشکر کنم.

ولایتی خاطرنشان کرد: تأکیدات امام راحل درباره محوریت این نهاد را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنیم. همچنین از روحانیون اصیل بلاد که استوانه‌های دین در جغرافیای کشور هستند، تشکر می‌کنم. البته مسئولیت من سنگین‌تر شد، زیرا اظهار لطف مراجع و این حمایت‌ها از سوی پرچمداران دین انتظار جامعه متدین را افزایش می‌دهد.
برچسب ها : دکترولایتی ، سفر ، قم ،
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
کیوان
Iran, Islamic Republic of
21 خرداد 1392 - 14:29
رای همه مردم و بسیجیان ولایتی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها