velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۲۰۸
پ
کد خبر: ۴۹۵
تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - 10 June 2013

70 نماینده مجلس برای حمایت از ولایتی گرد هم آمدند

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 70 نماینده مجلس برای حمایت از ولایتی گرد هم آمدند تا هر یک با حضور در شهرستان‌ها از این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری به صورت عملی حمایت کنند.
حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: روز گذشته 70 نفر از نمایندگان مجلس نشستی برای حمایت از ولایتی برگزار کردیم.

وی ادامه داد: در این نشست بنا را بر آن گذاشتیم که نمایندگان به صورت عملی وارد میدان شده و حمایت فقط در حد شعار و سخن نباشد.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تصمیم گرفته شد که هر یک از ما نمایندگان حامی ولایتی در چند روز آینده در برنامه‌های مختلف شرکت کرده و از کاندیدای اصلح مورد نظر خود حمایت کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال فارس که اکنون چه کسانی به نظر شما از استقبال بیشتری نزد مردم برخوردار هستند، افزود: آن‌چه ما شنیده‌ایم قالیباف فعلاً در صدر نظرسنجی‌ها قرار دارد و به دنبال وی اصولگرایان دیگر از جمله ولایتی و جلیلی و رضایی هستند که در طول این هفته ریزش‌ها و رویش‌ها تغییر خواهد کرد.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان شانس کمتری برای حضور در مرحله دوم انتخابات را دارند ولی اگر در دور دوم رقیب اصولگرایان باشند با همه توان از رقیب اصولگرای آن‌ها هر که می‌خواهد باشد حمایت خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا حامیان ولایتی در مجلس همین 70 نفر هستند، گفت: نمایندگان حامی ولایتی در مجلس خیلی بیش از این تعداد هستند.
برچسب ها : حمایت ، هفتاد ، نماینده ، مجلس ، ولایتی ،
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها