velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۸۲۱
پ
کد خبر: ۴۸۷
تاریخ انتشار: يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - 09 June 2013
دکتر ولایتی در جمع پرشور مردم همدان:

اقتصاد امروز ايران با رهنمودهاي رهبرانقلاب و همت انقلابي و بسيجي قابل درمان است

دكتر ولايتي گفت: اگر رهنمودهاي مقام معظم رهبري را سر لوحه كار خود قرار دهيم و بتوانيم همچون ابتداي انقلاب همتي انقلابي داشته باشيم مي توانيم اقتصاد تب زده ايران را درمان كنيم.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني دكتر ولايتي، مشاور مقام معظم رهبري در امور بين الملل ساعتي پيش در جمع مردم همدان با اشاره به اينكه براي حل مشكلات كشور سياست خارجي را در دستور كار خود قرار ميدهد تاكيد كرد: در عرصه سياست خارجي در عين اينكه از ارزش هاي نظام و رهنمود هاي رهبري پيروي خواهيم كرد از حقوق هسته اي ايران نيز صرف نظر نمي كنيم.

دكتر ولايتي ادامه داد: دو عامل اقتصاد و روابط خارجی از عوامل بسيار مهمي است که اگر به آن توجه نشود آسیب‌های بسیاری متوجه کشور خواهد شد.

وزير اسبق امور خارجه کشور اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبري 14 خرداد ماه سال جاري فرمودند ما طالب رابطه با کليه کشورها هستيم مگر آن کشوري که به خواهد از موضع سلطه با ما برخورد کند.

اين كانديداي انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: بدون شك اگر ملت به من اعتماد کردند و رای دادند متعهد مي شوم كه عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنم و به تمامي وعده هايم عمل كنم.

مشاور مقام معظم رهبري با اشاره به اهميت موضوع سلامت در دولت آينده تاكيد كرد: در برنامه پنجم تاكيد شده است كه بايد همه بيمه ها به جز بيمه مركزي يكسان سازي شود و از دل آن بيمه اي واقعي بيرون بيايد كه تمامي مردم را در بر گيرد. اگر اين موضوع اجرايي شود ديگر مردم دغدغه سلامت نخواهند داشت و بيمار تنها به بيماري خود فكر مي كند و نه هزينه هاي درمان آن.

ولايتي اظهار داشت: در حال حاضر بهترين کاري که ملت ايران اسلامي مي‌تواند انجام دهد حضور در پاي صندوق‌هاي راي در روز 24 خرداد ماه سال جاري است و پاسخ دادن به نداي مقام معظم رهبري است.

وي در بخش پاياني اظهارات خود به استان همدان اشاره کرد و گفت: اين استان يک استان زر خيز بوده اما با مشکلات زيادي روبرو است.بخش کشاورزي و صنعت استان بايد اصلاح شود و ما بتوانيم به خود کفايي برسيم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها