velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۲۲۸
پ
کد خبر: ۴۶۴
تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - 08 June 2013
دكتر ولایتی در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز‌:

آرزوي مردم براي رايگان شدن درمان محقق شدني است

دكتر ولايتي گفت: اگر بر اساس برنامه پنجم تمامي بيمه ها به جز بيمه مركزي يكسان شوند امكان تحت پوشش قرار دادن مردم و به حداقل رساندن هزينه هاي درمان و در نهايت رايگان كردن آن در برنامه هاي بعد شدني است.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني دكتر ولايتي، اين كانديداي انتخابات رياست جمهوري در ورزشگاه شهيد دستغيب شيراز در جمع مردم افزود: دولت من دولت متمم و به معنای تمام‌کننده است و در صورتی که مردم مرا انتخاب کنند، قول می‌دهم کسانی را به همکاری انتخاب کنم که متدین، خداترس و باتقوا باشند.

دكتر ولایتی ادامه داد: مردم رئیس‌جمهوری می‌خواهند که به آنها خدمت کند و در راستای مصالح جمهوری اسلامی کار  کرده و بتواند سند چشم‌انداز 20 ساله ابلاغ شده از جانب مقام معظم رهبری را اجرا تا از وضعیتی که امروز بر معیشت مردم سایه انداخته و بیکاری روزافزون و نیز گرانی و تورم را که در کشور شاهدیم رهایی یابیم.

وی با طرح این سئوال که آیا این شایسته است که با همسایگانمان مشکل داشته باشیم و کاری کنیم که هر روز بر تحریم‌ها افزوده شود، گفت: ما سیاست خارجی را بازسازی و از طریق تعامل سازنده و فزاینده با جهان با حفظ ارزش‌ها از تمام ظرفیت‌های کشور در حوزه سیاست خارجی استفاده می‌کنیم.

مشاور مقام معظم رهبري تاكيد كرد: از حقوق خود در موضوع هسته‌ای لحظه‌ای کوتاه نمی‌آییم و آنچه را که سیاست رهبری است ادامه می‌دهیم، چرا که غنی‌سازی و استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای حق جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه کار دیپلماسی باز کردن گره‌های کور از روابط خارجی است، گفت: باید از دستاوردهای شهدا، مردم، جانبازان، بسیجیان و سپاهیان در حوزه سیاست خارجی حفاظت کنیم.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در عین حال به برنامه‌های دولت متمم اشاره کرد و افزود: دولت باید از تولید در حوزه صنعت و کشاورزی حمایت و  بر اساس اصل 44 قانون اساسی تمام امور و تصدی‌گری‌ها را به مردم واگذار کند و محصولات کشاورزی و کشاورزان بیمه شوند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در شیراز با اشاره به اینکه اخلاق در مناظره‌های دیروز تا اندازه‌ای زیر سئوال رفت، گفت: انتظار داشتیم اخلاق در مناظرات دیروز نامزدهای انتخاباتی بیش از این رعایت شود.

همچنین با حضور دکتر ولایتی از پرتال خبری ستادهای انتخاباتی و باشگاه هواداران وی در سراسر کشور با مرکزیت استان فارس بهره برداری شد.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
طرفدار دکتر
Iran, Islamic Republic of
19 خرداد 1392 - 16:27
دم دکتر گرم.خدا پشت و پناهش باشه. انشاالله که رای میاره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: