velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۶۷۷
پ
کد خبر: ۴۵۱
تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - 08 June 2013
دكتر ولايتي در جمع مردم شهرکرد:

"مقاومت مدبرانه" ملت ايران را به حقوق خود و پيشرفت مي رساند

دكتر ولايتي گفت: از حقوق خود در موضوع هسته ای لحظه ای کوتاه نخواهیم آمد و آنچه را که سیاست رهبری است ادامه خواهیم داد، غنی سازی و استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای حق جمهوری اسلامی ایران است. در واقع اين مقاومت مدبرانه است كه ملت ايران را به حقوق خود و پيشرفت مي رساند.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني دكتر ولايتي، اين كانديداي انتخابات رياست جمهوري در حسینیه اعظم شهرکرد افزود: مردم ما با ایستادگی در مقابل دشمنان مصمم هستند با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در 24 خرداد ، رئیس جمهوری مقتدر انتخاب کنند.

وي خاطر نشان كرد: مردم ایستاده اند تا در آینده دولتی اخلاق گرا و دارای ثبات در تصمیم گیری که بتواند اقتصاد و سیاست خارجی را بازسازی کند شکل گیرد.

ولايتي گفت: دولت من دولت متمم به معنای تمام کننده است و در صورتی که مردم مرا انتخاب کنند قول می دهم کسانی را به همکاری انتخاب کنم که متدین، خداترس و باتقوا باشند.

ولایتی افزود: مردم رئیس جمهوری می خواهند که به آنها خدمت کند و در جهت مصالح جمهوری اسلامی کار و بتواند سند چشم انداز 20 ساله ابلاغ شده از جانب مقام معظم رهبری را اجرا کند تا از وضعیتی که امروز بر معیشت مردم سایه انداخته و بیکاری روزافزون و نیز گرانی و تورمي را که در کشور شاهدیم و مردم استان چهارمحال و بختیاری هم دچار آن هستند رهایی یابیم.

وی با طرح این سوال که آیا این شایسته است که با همسایگانمان مشکل داشته باشیم و کاری کنیم که هر روز بر تحریم ها افزوده شود، گفت: ما سیاست خارجی را بازسازی خواهیم کرد و از طریق تعامل سازنده و فزاینده با جهان با حفظ ارزش ها از تمام ظرفیت های کشور در حوزه سیاست خارجی استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: باید از دستاوردهای شهدا، مردم، جانبازان، بسیجیان و سپاهیان در حوزه سیاست خارجی حفاظت کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها