velayati.ir

تعداد بازدید: ۷۰۰۴
پ
کد خبر: ۴۴۷
تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - 08 June 2013

نظر رییس ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی درباره سومین مناظره

رییس ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی با انتقاد از برخی تندروی‌ها در مناظره امروز کاندیداها گفت: آقای ولایتی جواب همه اینها را داشت، اما چون برخی مسائل ممکن بود با مصالح ملی همخوانی نداشته باشد، از پاسخ به آنها خودداری کرد.
دکتر شاهین محمدصادقی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: من از صداوسیما و رسانه‌های عمومی که این مناظره‌ها را پخش کردند و پوشش دادند تشکر و قدردانی می‌کنم. برگزاری چنین مناظره‌هایی کار خوبی بود و مناظره با این تعداد نفرات در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد و اگرچه نقایصی هم هست، نشان می‌دهد که آزادی در کشور ما بسیار بیشتر از کشورهای غربی مدعی آزادی است.

وی اضافه کرد: در مناظره امروز بعضی آقایان قدری از حق اعتدال و انصاف خارج شدند، و تند رفتند، برخی کلمات نباید گفته می‌شد و برخی حملات به افراد نباید انجام می‌گرفت البته می‌دانم آقای ولایتی پاسخ همه مسائلی که نسبت به ایشان مطرح شد را داشت اما به دلیل اینکه این کار عیان کردن برخی مسائل نظام بود و ممکن بود با مصالح ملی همخوانی نداشته باشد، از پاسخ دادن به آنها خودداری کرد.

محمدصادقی در ادامه تصریح کرد: در این مناظره قدری تندروی شد اما ان‌شاءالله که این مناظره توانسته باشد افکار عمومی را اقناع کرده باشد و مردم را به جمع بندی خوبی برساند.

رییس ستاد انتخاباتی علی اکبر ولایتی همچنین خاطرنشان کرد: حداقل دستاورد این مناظره‌ها این است که هزینه‌های سرسام‌آور تبلیغاتی که ممکن بود به جامعه و مردم تحمیل شود، تا حد زیادی کاهش یافت و حق کسانی مثل آقای ولایتی که نمی‌خواستند در تبلیغات زیاده‌روی کنند احقاق شد.

وی با بیان این‌که در این مناظره نقطه‌نظرات افراد روشن شد، گفت: همچنین مشخص شد که ریاست جمهوری فقط یکسری کارهای اجرایی و عمرانی نیست، بلکه جایگاه رفیع سیاستگذاری و دومین جایگاه بعد از رهبری است که خط و مشی اجرایی کشور را تعیین می‌کند و فرصت‌های زیادی براساس قانون اساسی در اختیار دارد. مردم اینها را تا اندازه زیادی فهمیدند و می‌تواند کمک خوبی به روشن شدن افکار عمومی کند.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
18 خرداد 1392 - 15:22
دمت گرم دکتر
مناظره سوم عالی بود
تو مناظره سوم معنی شجاعت رو فهمیدم . حرف دل ما رو زدی.
کتایون
Iran, Islamic Republic of
18 خرداد 1392 - 15:22
به نظم، حسابگری، دانش و نگاه جامع آقای ولایتی رای میدهم.
جمشید رییسی
Iran, Islamic Republic of
18 خرداد 1392 - 17:07
به صداقت صراحت دانش بالا وسابقه درخشان سیاسی بین المللی شناخته شده برای تمامی کشورههایعنی جناب اقای دکترولایتی رای میدهم
امیرحمزه
Iran, Islamic Republic of
18 خرداد 1392 - 18:03
دیپلماسی یعنی اقناع طرف مقابل و نشان دادن عقلانیت و منطق و اعتماد سازی وپرهیز از احساسات وهیجانات بی مورد که همگی در دکتر ولایتی نمود عینی دارد دکتر ولایتی با بیان پاره ای حقایق وهمدلی با مردم در مناظرات نشان داد که به فکر اینده ایران و نجات مردم در این برهه حساس است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
18 خرداد 1392 - 23:01
خیلی دوست داشتم این حرفی رو که زدی به جلیلی
حقش بود ادم بی عملی بود
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
19 خرداد 1392 - 18:05
تندروها به ته خط رسیدن
رای ما دکتر ولایتی
فرزاد
United States
19 خرداد 1392 - 20:17
کشور ما در این زمان به تدبیر و بی طرفی دکتر ولایتی نیاز دارد
خاطره
Iran, Islamic Republic of
19 خرداد 1392 - 20:39
تنها کسی که در مناظره سوم برنامه ای برای آینده سیاسی ایران داد، دکتر ولایتی بود. ولی به نظرم تبلیغات بیشتر و سخنانی مانند مناظره سوم لازم است تا مردم بیشتر با شخصیت ایشان آشنا شوند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها