velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۸۳۴
پ
کد خبر: ۴۲۲
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - 05 June 2013
دکتر ولایتی در جمع مردم شهرری:

نباید توجه به صنعت را در دو خودروساز مطرح خلاصه کرد/ چرا بخشی از گندم داخل خوراک دام می شود و با هزینه چند برابر گندم وارد می کنیم؟

ولایتی با اشاره به ضرورت توجه ویژه و فوری به مباحث مربوط به معیشت مردم گفت: باید ضمن اقدام فوری برای مهار گرانی و تورم در جامعه، احیای اعتماد بین مردم و دولت و توجه ویژه به صنایع و کارخانجات نیز مد نظر باشد که در این زمینه نیز اقدامات و برنامه های خوبی تدارک دیده شده است.
پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی:

جمع کثیری از مردم شهرری سه شنبه شب میزبان دکتر علی اکبر ولایتی در حسینیه پیروان شهدای کربلا بودند و دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در ابتدای سخنان خود با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) به تشریح نقش ارزنده و ویژه آن امام بزرگوار در طول 55 سال زندگی و 35 سال امامت شان برای هدایت مردم و افشای ظلم حکام عباسی پرداخت.

وی در ادامه این سخنان، سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و با اشاره به همت ایشان برای جهاد اکبر و اصغر گفت: حاصل تلاش های مردم و هدایت امام را می توان امروز در به ثمر نشستن بخشی از بیداری اسلامی در کشورهای منطقه مشاهده کرد و انقلاب اسلامی ایران، از طریق فرهنگ به اقصی نقاط دنیا رفته است و اکنون علاقمندان و حمایان انقلاب و رهبر انقلاب، بیش از هر زمان دیگری هستند.

ولایتی تلاش برای وحدت شیعه و سنی و جلوگیری از تفرقه افکنی دشمنان را یادآور شد و افزود: در اجلاس های مختلفی که برای بیداری اسلامی در کشورمان برگزار شد، توفیقات فراوانی نصیب جهان اسلام شد که ثمرات آن تا سالها باقی خواهد ماند و انشاء الله تقویت می شود.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، بخش دیگری از سخنان خود را به بیان برنامه های خود در این عرصه اختصاص داد و افزود: برنامه ما واگذاری واقعی اقتصاد به مردم است و تبدیل آن از توزیع محور، به تولید محور.

وی با اشاره به ضرورت توجه ویژه و فوری به مباحث مربوط به معیشت مردم گفت: باید ضمن اقدام فوری برای مهار گرانی و تورم در جامعه، احیای اعتماد بین مردم و دولت و توجه ویژه به صنایع و کارخانجات نیز مد نظر باشد که در این زمینه نیز اقدامات و برنامه های خوبی تدارک دیده شده است.

ولایتی با تبیین برنامه هایی که برای دادن تنفس و بخشودگی های مالیاتی به کارخانجات و صنایع دارد، افزود: نباید صنعت را در دو خودروساز مطرح کشور خلاصه کرد و همه بخش های صنعتی در مقیاس های مختلف، در برنامه ما جانمایی شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اهمیت توجه به کشاورزان و عرصه کشاورزی گفت: چرا بخشی از گندم تولید داخل خوراک دام می شود و از سوی دیگر با هزینه چند برابر، گندم وارد می کنیم و این موضوع در حالی است که رهبر انقلاب تاکید ویزه بر خودکفایی در محصولات مهم دارند.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از عدم ثبات بازار ارز و مصائب مختلفی که تجار عرصه واردات و صادرات با آن دس و پنجه نرم می کنند، گفت: باید کاری کرد دستورات و بخشنامه های متناقض در عرصه اقتصادی صادر نشود تا اعتماد مردم و فعالات عرصه اقتصادی به دولت احیا شود.

ولایتی همچنین در خصوص جدایی ری از تهران نیز که خواسته برخی حاضران بود، گفت: در مجلس اول که بنده در آن حضور داشتم نیز شهرری و شمیرانات دارای نماینده مستقل بودند و بنده قول می دهم در صورتی که کارشناسان این موضوع را تایید کنند، حتما عملی شدن آنرا پیگیری می کنیم.
برچسب ها : دکترولایتی ، شهرری ، گندم ، صنعت ،
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها