velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۶۵۱
پ
کد خبر: ۴۱۳
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - 03 June 2013

بیانیه حمایت جامعه زینب (س) از دکتر ولایتی

جامعه زینب (س) طی بیانیه‌ای حمایت خود را از علی‌اکبر ولایتی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم اعلام کرد.
به گزارش ایلنا، در متن این بیانیه آمده است:

به نام خدایی که ما بندگان را فکرت آموخت تا راه صلح را برگزینیم.

تقدیر اینگونه رقم خورد که در این برهه‌ی زمانی ما زنان ایران اسلامی در این پیچ تاریخی و سیاسی کشورمان قصد آن کنیم که با استعانت از پروردگار متعال در این عرصه سهیم باشیم تا با کسب حداکثر مشارکت بار دیگر وحدت کلمه و وفاداری به انقلاب و نظام را به رخ جهانیان کشید. دشمنان خود را مایوس نماییم. یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به واقع مهم‌ترین مصداق تحقق حماسه‌ی سیاسی توسط مردم معتقد، متدین و ولایت‌مدار ایران اسلامی می‌باشد و تمامی دلسوزان انقلاب اسلامی در این انتخابات سعی خواهند کرد که این خواسته‌ی مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم را تحقق بخشند.

جامعه زینب (س) پس از بررسی ویژگی‌ها و امتیازات هشت نامزد انتخاباتی ریاست‌جمهوری که نشان دهنده حضور تمام سلیقه‌های سیاسی در صحنه رقابت انتخاباتی است با نظر دبیران استان‌های این تشکل در سراسر کشور و اعضای شورای مرکزی خود با احترام به همه نامزدها از آقای دکتر ولایتی در این دوره از انتخابات حمایت می‌کنیم.

ما ایشان را فردی متدین، معتدل، مشورت‌پذیر، انقلابی و دارای تجربه و تخصص می‌دانیم. ایشان را فردی مخلص و متعهد به این نظام و به اصل والای ولایت فقیه دانسته و شاهد وفاداری ایشان به رهبری فرزانه‌مان بوده و ایشان را یاوری مخلص دانسته‌ایم.

اعضای جامعه زینب (س) در سراسر کشور تمام تلاش و همت خود را برای پیروزی جناب آقای دکتر ولایتی در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری انجام خواهند داد تا وظیفه خود را در تحقق حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری انجام داده باشند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها