velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۲۰۳
پ
کد خبر: ۴۰۵
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - 03 June 2013

بیانیه جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران در حمایت از ولایتی

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران با صدور بیانیه‌ای با اعلام شاخص‌های رئیس جمهور اصلح از علی اکبر ولایتی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.
به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:اینک که کشور عزیزمان در آستانه پنجاهمین سالگرد آغاز حرکت پیامبرگونه بنیانگذار جمهوری اسلامی و نیز خلق حماسه ای دیگر در صحنه ی سیاسی می باشد، در مسند اجرایی کشور بیش از پیش نیاز به شخصیتی فرهیخته و مجرب احساس می شود که بتواند با دستان توانمند خویش و با یاری هیأتی متدیّن، باتجربه، متخصّص، معتدل و مشورت پذیر، مسیر صحیح پیشرفت و عدالت را در دهه ی پیشرفت و عدالت طی کند و نغمه ای بسراید که هم شایسته حماسه ملت غیور ایران باشد و هم مانند نغمه بنیان گذار انقلاب اسلامی، تا هماره تاریخ، در یادها به یادگار ماند.

مردم امروز نیاز به انتخاب خدمتگزاری دارند که متدین باشد تا آرمان‌های اسلامی مردم را فراموش نکند، باتجربه باشد تا در عرصه های مختلف و حساس اداره ی کشور تصمیمی شایسته بگیرد، متخصّص باشد تا در برخورد با مسائل نه از روی احساس، بلکه بر اساس فکر و اندیشه رفتار نماید، معتدل باشد تا به دور از هر افراط و تفریطی، سکّان کشور را در مسیر درست و مستقیم اسلام ناب، هدایت نماید، مشورت پذیر باشد تا در عرصه مهم اقتصادی، فرهنگی و سیاسی از افرادی کار آزموده و کاربلد مشورت گیرد، نه با خودرأیی خویش روند سعی و خطا را تکرار نماید.

بدون شک تمام این ویژگی ها را در فردی می توان دید که یار نزدیک و مورد اعتماد رهبر انقلاب باشد، فردی که در مقاطع حسّاس انقلاب، سیاست خارجی کشور را هدایت کرده و هم اکنون نیز که در دهه ی چهارم انقلاب می باشیم، چالش های کشور در حوزه ی سیاست خارجی را با اعتدال خود در راستای سه اصل عزّت، مصلحت و حکمت اداره و تدبیر نموده است. امروز کشور نیازمند فردی می باشد که بدون جهت گیری های حزبی و قبیله ای، افراد مورد تأیید نظام را برای اداره امور کلان کشور، گزینش نماید، فردی که دایره اصول گرایی را چنان گسترده می داند که فقط اعتقاد به نظام و قانون اساسی و ولایت فقیه را معیار آن می داند.

اینک ما جمعی از فرزندان این مرز و بوم، معتقدیم که چنین تعریف جامعی از اصولگرایی، برآمده از تفکّر اعتدال گرایی است، چرا که به فرمایش مولای متقیان، افراط و تفریط، شایسته انسان عاقل نیست.

«لَا تَرَی الْجَاهِلَ إِلَّا مُفْرِطاً أَوْ مُفَرِّطاً؛ آدم جاهل یا افراط می‌کند یا تفریط می‌کند» (نهج ‏البلاغه، حکمت 70)

بدون شک چنین فردی خواهد توانست با انتخاب افراد و کارگزارانی کارآزموده، متدین، باتجربه، متخصص، معتدل و مشورت پذیر، با رعایت اصل اعتدال سکّان هدایت کشور را در این مقطع حسّاس کنونی، به سرمنزل مقصود رهنمون سازد.

بر این اساس جمعی از دانشجویان دانشگاههای تهران، پس از بررسی صلاحیت های تمامی نامزدهای محترم یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جناب آقای دکتر علی اکبر ولایتی را شایسته مدیریت کشور در دهه ی پیشرفت و عدالت و همچنین حرکت در مسیر صحیح برنامه بیست ساله توسعه می داند و از همه ی عزیزان فرهیخته و دانشگاهی دعوت می کند تا با انتخاب این شخصیت فرهیخته و اصلح، زمینه رشد و تعالی کشور در مسیر اسلام ناب را فراهم نمایند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها