velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۱۵۱
پ
کد خبر: ۴
تاریخ انتشار: جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - 19 April 2013

پیام نوروزی مشترک ولایتی، حدادعادل و قالیباف به مردم ایران

در روزگاری که تحولات منطقه نوید بخش رهایی مستضعفین از زیر یوغ ستم و استکبار است و «بوی بهبود ز اوضاع جهان» می شنویم ایران عزیز در آستانه انتخابی تازه است تا گام‌های خود را در دهه عدالت و پیشرفت با سرعت و قدرت بر دارد.
علی اکبر ولایتی، غلامعلی حدادعادل و محمدباقرقالیباف با صدور پیام مشترکی به مناسبت تحویل سال ۱۳۹۲ تاکید کردند: دولت جدید که با اتکا به الطاف حضرت حق، حمایت­‌های رهبر فرزانه انقلاب و آرای شعورمندانه شهروندان در حماسه خرداد ۹۲، متولد خواهد شد می‌بایست با برداشتن گام­ هایی رو به جلو کشوری در تراز ملت رشید ایران بسازد و در این راه، بازگشت و فروکاستی وجود ندارد از همین روست که حماسه سیاسی انتخابات آماج مکر و کید دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی است و ان شاءالله به فضل الهی این مرحله دشوار نیز با درایت و تدبیر سپری خواهد شد.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

نوروز طلیعه دگر شدن است و دیگر بودن وایرانیان با آرزوی روزگاری روشنتر آن را به پیشوازمی­‌روند و به جشن می­‌نشینند. در روزگاری که تحولات منطقه نوید بخش رهایی مستضعفین از زیر یوغ ستم و استکبار است و «بوی بهبود ز اوضاع جهان» می شنویم ایران عزیز در آستانه انتخابی تازه است تا گام‌های خود را در دهه عدالت و پیشرفت با سرعت و قدرت بر دارد.

ائتلاف سه گانه اصولگرایان با هدف کاستن از دامنه اختلاف­‌ها و افتراق­‌ها، مقدمات اتحادی را میان دلسوزان و علاقمندان جمهوری اسلامی فراهم آورده است که با عبور از حاشیه­‌های ماه­‌ها و سال­‌های اخیر، آینده‌ای توأم از طمأنینه و آرامش را برای مردم عزیز ایران ایجاد کند. یعنی فراهم آوردن توانایی­‌های تازه، به خدمت گرفتن امتیازات دولت­‌های قبلی و فرو گذاشتن و زدودن نقاط ضعف و اشکالات آنها.

دولت جدید که با اتکا به الطاف حضرت حق، حمایت­‌های رهبر فرزانه انقلاب و آرای شعورمندانه شهروندان در حماسه خرداد ۹۲، متولد خواهد شد می‌بایست با برداشتن گام­‌هایی رو به جلو کشوری در تراز ملت رشید ایران بسازد و در این راه، بازگشت و فروکاستی وجود ندارد از همین روست که حماسه سیاسی انتخابات آماج مکر و کید دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی است و ان شاءالله به فضل الهی این مرحله دشوار نیز با درایت و تدبیر سپری خواهد شد.”ائتلاف برای پیشرفت” آرزومند سالی توام از شادکامی و پیروزی برای مردم بوده و امیدوار است که وجود این اتحاد و همگرایی کم سابقه در تاریخ حیات سیاسی ایران موجبات کاهش یافتن بداخلاقی‌های محتمل و ناکامی چند باره فساد، فتنه و انحراف در فصل انتخابات را فراهم آورد و از همه فعالان حاضر در صحنه نیز می خواهد که با عمل به فرامین ولی امر مسلمین و حرکت در چارچوبهای قانونی در چنین مسیری گام بردارند.
برچسب ها : سایت ، شخصی ، دکتر ، ولایتی ، پیام ، نوروزی ،
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها