velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۹۲۷
پ
کد خبر: ۳۶۹
تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - 01 June 2013

فردا؛ نشست خبری دکتر ولایتی در مرکز ملی فضای مجازی

مدیر روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی گفت که فردا غلامعلی حداد عادل و علی‌اکبر ولایتی طی نشست خبری برنامه‌های خود را در این حوزه تشریح می‌کنند.
سید محسن مروجی مدیر روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی در گفت‌وگو با فارس اظهارداشت: حوزه فضای مجازی در بخش‌های  اقتصاد، فرهنگ و سیاست ظرفیت‌های زیادی دارد و در واقع می‌تواند اقتصاد کشور را شکوفا کند و در حوزه فرهنگی نیز بسیار تأثیرگذار باشد.

وی تصریح‌کرد:‌ لازم است نامزدهای ریاست‌جمهوری و کسی که می‌خواهد رئیس‌جمهور شود در این حوزه برنامه داشته باشد؛ نامزدها باید بدانند چطور از ظرفیت‌های این حوزه استفاده کنند چراکه حوزه مجازی هم می‌تواند تولید ثروت کند و هم اینکه در اشتغال سرمایه‌گذاری کند.

مروجی یادآور شد: از این رو نامزدها باید در این حوزه برنامه داشته و آنها را تشریح کنند؛ بر این اساس از همه نامزدها دعوت کردیم تا طی کنفرانس خبری به تشریح برنامه‌های خود  بپردازند و اینکه به صورت عملیاتی چه کار می‌خواهند کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فردا اولین روز از این سلسله نشست‌ها است که ساعت  ۹ دکتر غلامعلی حدادعادل  وساعت  ۱۲ دکتر علی‌اکبر ولایتی ضمن تشریح برنامه‌ها به سؤالات نیز پاسخ می‌دهند.
برچسب ها : نشست ، خبری ، دکترولایتی ، فضای ، مجازی ،
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها