velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۵۷۹
پ
کد خبر: ۳۶۸
تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - 01 June 2013

بیانیه انجمن اسلامی پزشکان ایران در حمایت از ولایتی

بیانیه انجمن اسلامی پزشکان ایران در حمایت از ولایتی رسما صادر شد.
به گزارش ایلنا، متن بیانیه به این شرح است:

ملت شریف و بیدار ایران اسلامی، پزشکان، فرهیختگان، دانشگاهیان و اندیشمندان محترم

در آغاز نیمة دوم دهه چهارم انقلاب اسلامی، در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، بار دیگر برگی مهم از تاریخ ایران اسلامی رقم می خورد و انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری‌سرنوشت مدیریت کلان اجرایی کشور حداقل برای چهار سال آینده مشخص خواهد کرد.

حساسیت این برهه خاص از زمان و سرنوشت‌سازبودن این انتخابات بر کسی پوشیده نیست. میهن عزیز اسلامیمان هم اکنون در شرایطی خاص از نظر سیاسی، بین‌المللی، اقتصادی و اجتماعی بسر می‌برد و انشاءا... با رهبری خردمندانه رهبری معظم انقلاب و هوشیاری خاص و تیزبینی و حضور پرشور و آگاهانه ملت شریف ایران اسلامی، زمینه برای جهش بزرگ میهن عزیزمان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و فن‌آوری، بین‌المللی‌، صنعتی و کشاورزی در دهه آینده فراهم خواهد شد تا ایران اسلامی براساس برنامه افق چشم‌انداز تبدیل به قدرت اول منطقه و یکی از قدرت‌های بزرگ بین المللی در سال 1404 تبدیل شود.

در همین راستا با توجه به اینکه انتخاب فرد اصلح‌، موجب رشد مضاعف و موفقیت صدچندان ملت شریف ایران اسلامی خواهد شد و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب زمینه ساز عزت برای آینده انقلاب و کشور است، شناخت و معرفی فرد اصلح از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در همین راستا انجمن اسلامی پزشکان ایران در بررسی جامع خصوصیات فردی کاندیداهای ریاست جمهوری تأکید صلاحیت شده از سوی شورای محترم نگهبان و برنامه ها و سوابق سیاسی اجتماعی‌، فرهنگی، علمی و مدیریت آنان و تیم کاری و اطرافیان این کاندیداها و با تصمیم شورای مرکزی انجمن، جناب آقای دکتر علی اکبر ولایتی را به عنوان کاندیدای اصلح و نامزد خود برای انتخابات ریاست جمهوری تشخیص داده و بدینوسیله حمایت قاطعانه خود را از ایشان به عنوان نامزد انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام می دارد.

ما بر این باوریم که دکتر علی اکبر ولایتی که از یاران دیرین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی می‌باشند و سوابق درخشان سیاسی و علمی و مدیریتی و فرهنگی ایشان شناخته شده است، در برهه‌ای که مدیریت عالی دستگاه اجرایی کشور نیازمند تدبیر و خردورزی بیش از پیش برای حل چالش‌های داخلی و خارجی است، بهترین گزینه برای این مسئولیت است.

دکتر ولایتی با سابقه 16 ساله سکانداری دستگاه سیاست خارجی کشور و مدیریت این دستگاه در چالش‌های بزرگی همچون قطعنامه 598 و مذاکرات مربوطه که دستاوردهای درخشانی برای میهن عزیزمان داشته است، بهترین گزینه برای مدیریت و برنامه‌ریزی مذاکرات هسته‌ای کشور و حل چالش‌های بین‌المللی فراروی نظام اسلامیمان در چارچوب سیاستگذاری‌های انجام شده از سوی رهبر معظم اسلامی می‌باشد و با توجه به فعالیت به عنوان مشاور در امور بین‌الملل رهبری معظم انقلاب از ویژگی‌های لازم برای پیشبرد اهداف سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برخوردار است.

از سوی دیگر در عرصه داخلی و نیز اقتصادی تجربیات کلان مدیریتی و سلامت فردی و کارنامه شفاف و پاک ایشان از یک سو و همراهی مجموعه‌ای از نخبگان اقتصادی و مدیران توانمند، متدین، خداترس‌، صدیق و سالم زمینه‌ساز جهش و تحولی بزرگ در اقتصاد و مدیریت اجرایی کشور خواهد بود و عزم ایشان برای حمایت از تولید ملی و اولویت دادن به این مهم در عرصه های صنعت و کشاورزی و تحقق خواسته‌ها و مطالبات رهبر معظم انقلاب برای اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی و کاهش تصدی‌گری دولت، زمینه ساز درمان بیماری مزمن اقتصاد کشور خواهد بود.

در این راستا ضمن دعوت از عموم اقشار ملت شریف ایران اسلامی و علی الخصوص فرهیختگان و دانشگاهیان و اندیشمندان و پزشکان محترم برای حضور پرشور در انتخابات و رأی دادن و حمایت از آقای دکتر علی اکبر ولایتی این طبیب درد آشنای جامعه و میهن عزیزمان ایران اسلامی؛ علی‌الخصوص از جامعه پزشکی کشور و فعالین نظام سلامت، دعوت می‌نماییم که با حمایت همه جانبه از آنان به عنوان یکی از خدمتگزاران شریف و دلسوز این جامعه و چهرة شاخص علمی و صنفی این قشر، زمینه‌ساز خلق حماسه ای تاریخی برای عزت و سربلندی ایران اسلامی باشیم.

انجمن اسلامی پزشکان ایران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها