velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۷۷۸
پ
کد خبر: ۳۶۷
تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - 01 June 2013

محمدصادقی: مناظره دیروز مناسب نبود

شاهین محمدصادقی با اشاره به مناظره هشت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری که روز گذشته از شبکه اول سیما پخش شد، تاکید کرد: سطح انتخابات ریاست جمهوری بالاتر از این مناظره بود.
به گزارش ایسنا، رییس ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی اضافه کرد: برای شناخت کافی مردم نسبت به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری انجام شود تا مردم فرصت بیشتری برای بررسی کاندیدا‌ها داشته باشند.

محمدصادقی تصریح کرد: مناظره دیروز در جهت بیان توانمندی‌ها و برنامه کاندیدا‌ها نبود؛ بنابراین باید بهتر از این عمل می‌شد.

رییس ستاد انتخابات ولایتی با بیان اینکه "نوع برنامه‌ریزی این مناظره به گونه‌ای بود که با سطح انتخابات ریاست جمهوری تناسبی نداشت"، افزود: هر کاندیدا‌ می‌توانست ده دقیقه صحبت کند و برنامه‌های خود را برای چهار سال‌آینده بیان کند و بقیه هم طی دو ساعت می‌توانستند به نقد این برنامه‌ها بپردازند. در این صورت مردم می‌دیدند که توان حلاجی و جاانداختن مطالب در گفتار و کلام کدام کاندیدا است و بنابراین می‌توانستند بهتر دست به انتخاب بزنند.

وی همچنین گفت:‌ آقای ولایتی در این برنامه نتوانستند همه مباحث مورد نظر خود را مطرح کنند. در همین راستا پیشنهادی داریم مبنی بر اینکه جلساتی با صداوسیما گذاشته شود تا مناظره‌های بعدی اینچنین نباشد.
برچسب ها : نظر ، ستاد ، دکترولایتی ، مناظره ، دیروز ،
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها