velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۰۰۴
پ
کد خبر: ۳۵۹
تاریخ انتشار: جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - 31 May 2013

ولایتی: کلمه اتحاد قوی‌تر از ائتلاف است

دکتر ولایتی گفت: آقای جلیلی دوست ما هستند و ما در گذشته ملاقات‌های مکرری با یکدیگر داشتیم اما هنوز تصمیمی در ائتلاف برای دیدار با وی گرفته نشده است.
دکتر علی‌اکبر ولایتی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به سخن محمدباقر قالیباف مبنی بر اینکه زمان ائتلاف گذشته و اکنون زمان اتحاد اصولگرایان است، تصریح کرد: این سخن خوبی است و ائتلاف با آن تقویت ‌شده و تضعیف نخواهد شد.

وی بر این نکته تاکید کرد که«اتحاد» کلمه قوی‌تری نسبت به «ائتلاف» است،

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در پاسخ به این سؤال که آیا اعضای ائتلاف برای اتحاد بیشتر اصولگرایان با سعید جلیلی دیداری داشته و یا خواهند داشت، گفت: آقای جلیلی دوست ما هستند و ما در گذشته ملاقات‌های مکرری با یکدیگر داشتیم، اما اکنون هنوز تصمیمی در این زمینه در ائتلاف گرفته نشده است.

ولایتی با بیان اینکه هنوز بحث حضور آقای جلیلی در ائتلاف بررسی نشده است  اظهار داشت: رقابت‌های انتخاباتی همچنان پیگیری می‌شود و امیدواریم این رقابت‌ها تا هر زمان که به طول می‌انجامد، از سلامت برخوردار بوده و کاملا بر طبق موازین اخلاق اسلامی و ایرانی باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که در صورت ریاست جمهوری شما آقای حداد و قالیباف در دولت شما حضور دارند، گفت: قرار کلی ما این است که هر کدام از ما سه نفر که رئیس‌جمهور شدیم با دو نفر دیگر، همکاری خود را ادامه دهیم اما نوع همکاری هنوز مشخص نشده و اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد با توافق سه نفر خواهد بود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با بیان اینکه قرار است تا انتها در انتخابات حضور داشته باشیم، ‌گفت: قرار است ما تا روز انتخابات در صحنه حضور داشته باشیم اما رقابتی دوستانه بین ما شکل بگیرد و در نهایت این مردمند که انتخاب می‌کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها