velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۵۳۲
پ
کد خبر: ۳۵۵
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - 30 May 2013

در جلسه جامعه اسلامی مهندسین با دکتر ولایتی چه گذشت؟

جلسه جامعه اسلامی مهندسین با دکتر ولایتی صبح روز پنج شنبه در محل این تشکل سیاسی برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، در این جلسه که با حضور مهندس محمدرضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین، محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه و جمع زیادی از اعضای جامعه اسلامی مهندسین برگزار شد، مهندس باهنر با اشاره به اعلام رسمی حمایت این تشکل از دکتر ولایتی، سابقه و توانمندی بالای وی را از جمله ویژگی های بارز وزیر خارجه با سابقه کشورمان برشمرد.

باهنر با بیان اینکه جامعه اسلامی مهندسین به تمامی کاندیداهای موجود در عرصه انتخابات احترام می گذارد، ابراز امیدواری کرد حضور مصمم و با انگیزه دکتر ولایتی در این عرصه منجر به تشکیل دولتی مقتدر و مدبر شود.

دکتر ولایتی نیز با تقدیر از حسن توجه جامعه اسلامی مهندسین و حزب موتلفه به وی و اعلام حمایت رسمی از کاندیداتوری اش، گفت: هدف ما کمک به تحقق حماسه ای در عرصه سیاسی است و من تلاش دارم با تاکید بر اخلاق محوری و احترام به همه رقبا، فعالیت خود را ادامه دهم.

ولایتی انتخابات اخیر را حساس و خطیر توصیف کرد و افزود: امیدواریم با حضور پر شور مردم، دولتی در مرحله اول انتخابات روی کار بیاید که بتواند موضوعات مهمی در عرصه داخلی و خارجی را به سرانگشت تدبیر حل کند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری همچنین با تشریح شعار دولت خود به نام "متمم" افزود: تلاش خواهم کرد با استفاده از جوانان مجرب و مدیران کاربلد، مشکلات فوری معیشتی مردم را هرچه سریع تر برطرف و در عرصه روابط خارجی نیز اقدامات ملموس و مهمی انجام دهیم.

سپس حاضران به بیان دیدگاههای خود پرداخته و درباره نحوه کمک جامعه اسلامی مهندسین و حزب موتلفه در استانها و مرکز کشور به ستادهای دکتر ولایتی و تلاش برای انتخاب وی به عنوان رییس جمهور بحث و بررسی صورت گرفت.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
محمدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
10 خرداد 1392 - 13:24
درود بر دولت متمم درود بر دکتر ولایتی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها