velayati.ir

تعداد بازدید: ۴۳۴۲
پ
کد خبر: ۳۵۱
تاریخ انتشار: جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - 31 May 2013
حاشیه های سفر دکترولایتی به ارومیه

از نماینده ای که پشت سر کاندیداها حاضر نمی شد تا سخنان پر شور یک ماموستا

فتاحی رییس فراکسیون اهل سنت نیز نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس است و در سخنرانی های دکتر ولایتی حضور فعال یافت. وی در سخنان خود اعلام کرد که در اجتماعات امروز مردم، از همه گروهها و اقشار حضور دارند و با توجه به اینکه مردم شما را امین امام و رهبری می دانند، ما نیز می گوییم زنده باید ولایتی.
پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی:

سفر دکتر ولایتی به استان آذربایجان غربی یکی از بزرگترین اجتماعات مردمی در حمایت از این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را رقم زد. مشاور مقام معظم رهبری در دقایق نزدیک به ظهر، وارد فرودگاه ارومیه شد و از بدو ورود، صدها نفر از مردم علاقمند به استقبال از وی، با اجتماع در این محل و سر دادن شعارهایی چون "آذربایجان بیر کلام، ولایتی والسلام" بهاری شورانگیز  به سال انتخابات دادند.

آذربایجان علاوه بر موقعیت ویژه جغرافیایی و همجواری با سه کشور همسایه، از نظر تنوع قومی نیز نمونه ای بارز از وحدت اقوام و گروهها و مذاهب زیر سایه اسلام و پرچم ایران است و حال، این تنوع و در عین حال وحدت، در استقبال از دکتر ولایتی تجلی دیگری یافت.

همگان می دانند دکتر ولایتی اهل شلوغ کردن و کارهای نمایشی مورد علاقه برخی ستادهای انتخاباتی نیست و به همین خاطر، در ابتدای ورود و با مشاهده صدها نفر از مردم علاقمند و مستقبلین، به مسئولان ستاد استانی تاکید کرد که حضور وی در شهر موجب اذیت و معطلی مردم شهر نشود.

گلزار شهدا که اولین مقصد همیشگی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس است، این بار با استقبال چشمگیر مردم ارومیه همراه بود و دیدن ماموستاها و بزرگان اکراد در این مکان نشان داد برنامه آذربایجان غربی سرفصل تازه ای در اقبال از این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری است.

حضور در مصلی شهر و گپ و گفتی با آیت الله حسنی امام جمعه ارومیه و مبارز خستگی ناپذیر سالهای پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس و آیت الله قریشی عضو مجلس خبرگان رهبری، دیگر برنامه دکتر ولایتی بود و از سوی دیگر، این فرزندان برومند خطه آذربایجان دارنده نشان ملی شجاعت و نشان ملی پژوهش نیز هستند که اطلاع دکتر ولایتی از این موضوعات، باعث تحسین حاضران شد.

از سوی دیگر نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی دیگر همراهان دکتر ولایتی در برنامه های سفر یک روزه وی بودند و علاوه بر جواد جهانگیرزاده عضو کمیسیون امنیت ملی که می توانید سخنانش را اینجا بخوانید، آقایی رییس کمیسیون عمران مجلس و یکی از افراد با سابقه مجلس شورای اسلامی در سخنانی با بیان اینکه اینجا شهر باکری ها، امینی ها و شهامت و شهادت است، خطاب به دکتر ولایتی گفت: شما همیشه افتخار آفرین بوده و هستید.

وی تاکید کرد: تجربه، تعهد و اعتماد نظام در شما جمع شده و امیدواریم اتفاقات مهمی با حضور شما شکل بگیرد.

این نماینده با سابقه مجلس با یادآوری اینکه تا بحال پشت سر کاندیدایی حاضر نشده بودم، افزود: ولایتی تر از ولایتی ندیده ام و به همین خاطر امروز پشت سر این مرد بزرگ ایستاده ام.

فتاحی رییس فراکسیون اهل سنت نیز نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس است و در سخنرانی های دکتر ولایتی حضور فعال یافت. وی در سخنان خود اعلام کرد که در اجتماعات امروز مردم، از همه گروهها و اقشار حضور دارند و با توجه به اینکه مردم شما را امین امام و رهبری می دانند، ما نیز می گوییم زنده باید ولایتی.

هر برنامه ای، از برنامه دیگر شلوغ تر و پر شور تر بود و این را مردم ارومیه به صراحت بیان می کردند و حال تصور کنید چنین جمعیتی با شعار "با ولایتی، با ولایتیم" حمایت خود را از این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کنند و چه وظیفه سنگینی بر دوش او می گذارند. هرچند همه می دانند ولایتی مرد وظایف سنگین است و ماموریتهایی که امام روح الله و امام خامنه ای بر دوش او گذاشته بودند و گذاشته اند چقدر حساس و خطیر بوده و نتایج درخشان این ماموریت ها نیز به گواه دوست و دشمن عیان است.

اهل سنت در تمام ادوار انقلاب حامی نظام بوده اند و ماموستا فتاحی از بزرگان اهل سنت آذربایجان غربی نیز با سخنان خود، این موضوع را مجددا صحه می گذارد. وی در عین حال حمایت خود را از دکتر ولایتی اعلام می کند و می گوید: ما امادگی خود را برای کمک به شما اعلام می کنیم و خود را موظف می دانیم در این مسیر محکم گام برداریم.

وقت کم بود و سخن بسیار، آخرین برنامه حضور در ستاد دکتر ولایتی و تقدیر از تلاش های اعضا و مسئولان آن بود. مشاور مقام معظم رهبری از همگان خواست برای پرشور تر کردن انتخابات و تحقق هرچه بهتر مصرعی مهم از حماسه سیاسی بکوشند و تلاششان ترویج بیشتر اخلاق در فضای انتخابات باشد.

دوستانی تا فرودگاه نیز گام به گام با دکتر ولایتی حرکت کردند و موقع خداحافظی یکصدا گفتند: "با تو می شود دل به دریا زد"
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
حسین
Iran, Islamic Republic of
18 خرداد 1392 - 15:48
ولایتی یعنی ولایتی بودن، امامتی بودن، جماعتی بودن، قداستی بودن، فراستی بودن و ..... کیاست، درایت، هدایت، کفایت، شجاعت، لیاقت، جسارت، صلابت، سیاست و ....
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها