velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۷۷۵
پ
کد خبر: ۳۵۰
تاریخ انتشار: جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - 31 May 2013

سخنان مهم بروجردی در اجتماع 3هزار نفری حامیان ولایتی

رییس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و مسوول كارگروه سیاسی ستاد 'علی اكبر ولایتی' گفت: ولایتی با سابقه خوب مسوولیتی و خدمات ارزنده به مردم و نظام جمهوری اسلامی از ویژگی های شاخصی برای تصدی ریاست جمهوری برخوردار است.
به گزارش ایرنا، علاء الدین بروجردی پنجشنبه شب در همایش بزرگ حماسه حضور حماسه ملی كه در مسجد جامع شهر شاندیز برگزار شد،‌ افزود: رییس جمهوری باید فردی متدین، ولایی و مطیع محض منویات رهبر معظم انقلاب باشد و ولایتی در سمت های و مسوولیت های خود این امر مهم را به اثبات رسانده است.

وی ادامه داد: ولایتی در دوران تصدی سمت وزارت امور خارجه و یا مشاورت بین الملل رهبر معظم انقلاب، مورد اعتماد آیت الله خامنه ای بوده و مصداق بارز تبعیت از منویات ولی فقیه هستند و این امر را نصب العین جهت گیری ها و فعالیت های خود قرار داده است.

وی تبعیت از منویات مقام معظم رهبری را برای رییس جمهوری اصل مهم و ضروری دانست و گفت:‌ اگر رییس جمهوری از فرمایش های رهبر معظم انقلاب پیروی نكند، مشروعیت خود را از دست می دهد.

وی گفت: ولایتی از سال های ابتدایی پیروزی انقلاب در مسوولیت های مهم نظام جمهوری اسلامی سابقه خوشنامی در خدمت به كشور و مردم دارد و سرمنشاء خدمات مطلوبی بوده است.

وی اظهار داشت: ولایتی در زمان جنگ شیعیان لبنان با سفرهای متعدد به این كشور نقش مهمی در صلح بین حزب الله و حزب امل لبنان داشت و در زمان جنگ بوسنی نیز كمك های بسیاری به مسلمانان این كشور انجام داد.

بروجردی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط رهبر معظم انقلاب گفت: آحاد ملت ایران با شركت پرشور در انتخابات ۲۴ خرداد مصداق بارزی از حماسه سیاسی را رقم می زنند و بار دیگر اوج وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی نشان می دهند.

رییس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: خط قرمز روابط سیاسی كشور ما آمریكا و مذاكره با این كشور خلاف اصول نظام جمهوری اسلامی است.

وی خاطر نشان كرد: ما ملت جنگ طلب نیستیم ولی اگر دشمنان كوچكترین تهدیدی به سرحدات كشورمان بكنند با پاسخ دندان شكن نیروهای مسلح ایران مواجه می شوند.

مسوول كارگروه سیاسی ستاد انتخاباتی ولایتی، مشكلات اقتصادی را از جمله مسائل و تنگناهای كشور دانست و گفت: باید با عزم جدی و با برنامه ریزی صحیح و اصولی برای رفع آنها گام های اساسی برداشت.

همایش سه هزار نفری حماسه حضور حماسه ملی با اهداف بصیرت‌افزایی در انتخاب رییس‌جمهوری و تبیین مولفه های حضور حداكثری مردم در انتخابات توسط جبهه جوانان آرما‌ن‌گرا و رهروان ولایت استان خراسان رضوی در مسجد جامع شاندیز برگزار شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها