velayati.ir

تعداد بازدید: ۴۳۹۴
پ
کد خبر: ۳۴۸
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - 30 May 2013
در جمع مردم ارومیه اعلام شد

جهانگیرزاده: می خواهیم امور اجرایی را به دستان با کفایت دکتر ولایتی بدهیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: می خواهیم سکان اجرایی کشور را تحویل مردی بزرگ دهیم که برای حل گره های بزرگ، مردانه حضور داشته و به وظیفه خود عمل کرده و در مسیر خدمت به مردم و انقلاب، مسئولیتهای استراتژیکی را بر عهده داشته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه در مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی که دکتر ولایتی را در سفر به آذربایجان غربی همراهی می کند، در سخنان خود که پیش از آغاز سخنرانی ولایتی در مسجد سردار ارومیه انجام شد با بیان اینکه ایشان در همه دورانهای پیش از انقلاب در مسئولیتهای محوله درخشیده اند، گفت: دکتر ولایتی مشاور امین رهبر انقلاب است و اگر سکان مدیریت کشور را عهده دار شود می تواند از همه ظرفیت ها استفاده کند.

وی که جملات خود را با "یاشاسین ایران، یاشاسین آذربایجان و یاشاسین ولایتی" ادامه می داد، اظهار داشت: ما در این مکان برای تجلیل از شخصیت ولایتی جمع شده ایم و این مردم به عشق دیدار یار امام و رهبری به اینجا آمده اند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: می خواهیم سکان اجرایی کشور را تحویل مردی بزرگ دهیم که برای حل گره های بزرگ، مردانه حضور داشته و به وظیفه خود عمل کرده و در مسیر خدمت به مردم و انقلاب، مسئولیتهای استراتژیکی را بر عهده داشته است.

جهانگیرزاده با بیان اینکه در این مکان، از آذری و کرد و مرزنشین تا اهل سنت حضور دارند، اضافه کرد: نخبگان سیاسی و مدیران استانی در این محفل گردهم آمده اند و مجموعه عظیمی از سرمایه ملی برای شما وجود دارد.

وی در ادامه به برخی مشکلات به وجود آمده طی سالهای اخیر در این منطقه اشاره کرد و گفت: مادر ما در حال جان دادن است و چشم امید ما برای نجات دریاچه ارومیه به دستان شماست و اگر شما دریاچه ارومیه را نجات دهید، ما جان خود را فدای شما خواهیم کرد و کوچه به کوچه و روستا به روستا رای خود را به شما خواهیم داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین بازسازی روابط خارجی را به دست دکتر ولایتی ممکن دانست و گفت: امیدواریم با دست با کفایت شما، آزادراه تبریز – ارومیه و حرکت قطار در این منطقه را شاهد باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها