velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۵۱۱
پ
کد خبر: ۳۴۷
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - 30 May 2013

ولایتی از ایده‌پردازان تشکیل حزب‌الله لبنان بود

مسئول امور استان‌های ستاد انتخاباتی علی اکبر ولایتی گفت: ولایتی از پایه‌گذاران اندیشه و تاسیس حزب‌الله لبنان بود.
مصطفی امیری بعد از ظهر امروز در جمع دبیران و رابطان شهرستان‌های حزب موتلفه اسلامی در استان فارس اظهار داشت: گفتمان ولایتی، گفتمان انقلاب اسلامی بوده که حمایت از مستضعفان عالم را همواره پیگیری کرده است.

وی افزود: موتلفه اسلامی در خط‌ دهی به نیروهای حزب‌اللهی نقش اساسی داشته و همواره در کوره‌راه‌های انقلاب نگاه انقلابیون به انگشت اشاره موتلفه بوده است.

امیری تصریح کرد: ولایتی در مجامع بین‌المللی دارای وزن سیاسی است و زمانی که وی به سازمان ملل می‌رفت صف طویلی از روسا و افراد ذی‌نفوذ خواهان ملاقات با وی بودند.

وی خاطرنشان کرد: تصویب و اجرای قطعنامه 598 به مراتب سخت‌تر و حساس‌تر از مذاکرات هسته‌ای بود و از سویی روند مذاکرات هسته‌ای نیز اگر به افزایش تحریم منجر نمی‌شد پیروزی بزرگ‌تری بود.

امیری بیان کرد: بخشی از مشکلات فعلی کشور به دلیل مدیریت ناکارآمد و بخشی نیز معلول تحریم است که با حفظ اصول اساسی می‌توان در تعاملی سازنده‌تر با جهان بسیاری از این مشکلات را رفع کرد.

وی در همین زمینه به ملاقات ولایتی با سارکوزی رئیس جمهور وقت فرانسه اشاره کرد که اگر چه به دستور مقام معظم رهبری انجام شد و موفقیت‌آمیز بود اما دستاوردهای آن توسط دولت پیگیری نشد.

دولت متمم یعنی معتدل، تخصص، مشورت‌پذیر و متدین

مسئول استان‌های ستاد انتخاباتی ولایتی تصریح کرد: در شرایط فعلی مصلحت نظام و کشور اقتضا می‌کند که چهره‌ای آرام، متین و به دور از حاشیه که امین ولایت نیز باشد به میدان آمده و و پس از دوره تحدی، جنبه رحمانی نظام را در داخل و خارج به منصه ظهور برساند.

وی در پایان با اشاره به شعار انتخاباتی ولایتی، دولت متمم، ابراز داشت: دولت متمم یعنی اصل مردم هستند و دولت متمم مردم است و میم اول این کلمه به معنای معتدل، برگرفته از تخصص، میم دوم برگرفته از مشورت‌پذیر و میم آخر به معنای متدین است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها