velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۹۷۸
پ
کد خبر: ۳۳۱
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - 29 May 2013
دکتر ولایتی در جمع مردم قزوین:

رهبری هیچگاه موافق توقف یا کند کردن ارتباط با دیگر کشورها نیستند/ برنامه ویژه برای کمک به کشاورزان داریم

رییس بیمارستان مسیح دانشوری تاکید کرد: برخی از بیماران با داشتن دفترچه درمان وقتی به آزمایشگاه مراجعه می‌کنند باید 70 درصد درمان را خودشان پرداخت کنند که این روند درمان با داشتن این دفترچه‌ها فایده‌ای ندارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، مردم قزوین در مسجد محمد رسول‌الله (ص) میزبان دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی بودند که وی در ابتدای سخنان خود با بیان موضوع اقتصاد و روابط خارجی دو موضوع به هم پیوسته هستند، گفت: حل این مشکلات تجربه و تدبیر می خواهد .

مشاور مقام معظم رهبری با بیان اینکه رهبر انقلاب هیچگاه موافق نیستند روابط خود را با دیگر کشورها متوقف یا کند کنیم، افزود: باید بدانیم روابط خارجی از سیاست خارجی جداست و مگر می شود دانشگاهی بدون ارتباط با همتایان خارجی خود پیشرفت مناسب داشته باشد.

ولایتی با اشاره به اینکه مردم ایران با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، اظهار داشت: بنده این مشکلات حاد و فوری مانند گرانی روزافزون را با اجرای یک برنامه کوتاه مدت در عرض 100 روز مهار می‌کنم تا تورم و گرانی در کشور کاهش یابد.

وی با بیان اینکه برخی افراد عنوان می‌کنند که درمان مشکلات اقتصادی کشور در عرض 100 روز محقق نمی‌شود، ابراز داشت: بنده با استفاده از کارشناسان و متخصصان اقتصادی برنامه‌ای را تدوین کرده‌ایم که با اجرای آن می‌توانم این مشکلات را برطرف کنم و به وعده‌ای که به مردم می‌دهم حتما به آن عمل می‌کنم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: هر فردی باید از رئیس‌ جمهور آینده انتظارهای شناخت مشکلات، آسیب‌شناسی مشکلات توسط متخصصان و ارایه راهکار درمان مشکلات در کوتاه مدت را داشته باشد تا این رئیس جمهور بتواند با داشتن این ویژگی‌ها مشکلات کشور را برطرف کند.

وزیر خارجه دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه زمانی بنی‌صدر عنوان می‌کرد که من قانون را قبول ندارم که امام خمینی (ره) در پاسخ، به ایشان فرمودند قانون هم تو را قبول ندارد، عنوان کرد: با توجه به این مطلب هر فردی که مسئولیتی در کشور قبول می‌کند باید مطیع قانون باشد و در اجرای آن مصمم باشد.

وی با بیان اینکه دولت باید قانون را قبول داشته باشد، اذعان داشت: قانونی که توسط مجلس شورای اسلامی تصویب و شورای نگهبان آن را تأیید و ابلاغ می‌کند دولت باید آن را اجرا کند تا بسیاری از مشکلات کشور برطرف شود.

استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه با برنامه ریزی درست می توان اقدامات سلامت و درمان بیماری را رایگان کرد، ابراز داشت: بنده در دولت آینده، بیمه سراسری با عنوان بیمه سلامت ایرانیان تاسیس و آن را جایگزین بیمه‌های ناقص و ناکارآمد فعلی می‌کنم.

رییس بیمارستان مسیح دانشوری تاکید کرد: برخی از بیماران با داشتن دفترچه درمان وقتی به آزمایشگاه مراجعه می‌کنند باید 70 درصد درمان را خودشان پرداخت کنند که این روند درمان با داشتن این دفترچه‌ها فایده‌ای ندارد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: بنده با اجرایی کردن سیستم پزشک خانواده و درست کردن شیوه بیمه‌ها هزینه درمان بیماران را از 70 درصد به 30 درصد می‌رسانم و به مرور زمان آن را رایگان می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه شهروند یک، دو و سه در کشور نداریم، اظهار داشت: همه مردم ایران که در شمال، جنوب، شرق و غرب زندگی می‌کنند یکی هستند و بین آنان هیچ فرقی وجود ندارد.

ولایتی ادامه داد: متاسفانه برخی از مردم دارای دفترچه با بیمه تکمیلی و مزایای بازنشستگی هستند و برخی دیگر مانند کشاورزان از این ویژگی‌ها برخوردار نیستند که بنده در دولتم همه آنان را بیمه بازنشستگی می‌کنم.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیمه محصولات کشاورزی را از برنامه‌های دولتش عنوان و بیان کرد: کشاورزان با سختی به کشت محصولات می‌پردازند که متاسفانه بر اثر حوادث غیر مترقبه مانند خشکسالی تمام محصول آنان از بین می‌رود و کشاورزان در اثر این حوادث دچار ضرر و زیان می‌شوند که بنده برای جبران این زیان محصولات باغی، دشتی و کشاورزی آنان را بیمه می‌کنم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خرید تضمینی محصولات کشاورزی از دیگر برنامه‌ های دولتم است، اذعان داشت: متاسفانه کشاورزان محصولاتشان را با قیمت پایین‌تر به خریداران می‌فروشند که به دلیل درآمد کم برخی از آنان از شغل کشاورزی کناره‌گیری می‌کنند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: بنده در دولتم محصولات کشاورزان را خرید تضمینی می‌کنم تا آنان با انگیزه و امید به کار کشاورزی بپردازند.

ولایتی با بیان اینکه کشاورزی و صنعت موجب رونق و توسعه کشور است، ابراز داشت: با حمایت از بخش کشاورزی میزان درآمد و اشتغال را در این شغل ارتقا می‌دهم و مشکلات فروش محصولات آنان برطرف می‌کنم.

وی همچنین با بیان اینکه بخشی از مشکلات ارزی به خاطر ماندن پول نفت کشورمان در خارج است، برنامه خود را آزادسازی و انتقال این مبالغ قابل توجه به داخل کشور عنوان کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها