velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۷۷۳
پ
کد خبر: ۳۳۰
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - 29 May 2013

آیت الله باریک بین: ائتلافی که شما تشکیل دادید زمینه خوبی برای موفقیت است

امام جمعه قزوین خطاب به دکتر ولایتی گفت: ائتلافی که شما تشکیل دادید زمینه خوبی برای موفقیت است و امیدواریم به شخصی برسد که مردم در رای دادن و ساخت حماسه وضعیت خود را بدانند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، بیت نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین عصر امروز میزبان دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی بود و آیت الله باریک بین در این دیدار با اشاره به شناخت خود از دکتر ولایتی گفت: شما همواره در مسیر انقلاب و نظام حرکت کرده اید.

وی خطاب به دکتر ولایتی گفت: ائتلافی که شما تشکیل دادید زمینه خوبی برای موفقیت است و امیدواریم به شخصی برسد که مردم در رای دادن و ساخت حماسه وضعیت خود را بدانند.

امام جمعه قزوین همچنین ابراز امیدواری کرد کاندیداهای حاضر سرنوشت جامعه را در راستای وضعیتی بهتر حرکت دهند.

دکتر ولایتی نیز در این دیدار با ابراز خشنودی از فرصت به وجود آمده برای حضور در استان قزوین و دیدار با بزرگان و مردم این شهر، ظرفیت ها و امکانات انسانی ایران را مناسب توصیف کرد و افزود: امیدواریم رییس جمهوری با رای مقتدرانه روی صحنه بیاید و با کمک به مردم در حل مشکلات، عقب ماندگی ها برای رسیدن به قله های سند چشم انداز 20 ساله را رفع کند.

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت استفاده از نظرات علما و بزرگان در ادامه این مسیر گفت: جوانان و صاحبان اندیشه ها باید در دولت آینده مورد استفاده قرار گیرند تا ظرفیت های خوب کشور معطل نماند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها