velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۷۱۹
پ
کد خبر: ۳۲۶
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - 29 May 2013

ولایتی: این‌بار کنار نخواهم رفت

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اولویت دولتم در سیاست خارجی ارتباط با کشورهای منطقه است، افزود: باید در کنار روابط ویژه با کشورهای آسیایی، ارتباط با همه کشورهای جهان توسعه پیدا کند.
علی اکبر ولایتی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در پاسخ به این سوال که تصمیم شما برای ادامه حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری با توجه به اینکه چند دفعه برای حضور در انتخابات اقدام ولی سپس انصراف دادید چیست، گفت: این دفعه مصمم هستم که تا آخر ادامه دهم.

وی با بیان اینکه حل مشکلات کشور یک راه حل جامع دارد، ادامه داد: مشکلات کشور هم در عرصه سیاست است و هم در عرصه اقتصاد که هر دو نیز به یکدیگر متصل هستند، اگر با هرکدام به صورت انتزاعی برخورد کنیم قطعا مشکلات حل نخواهد شد.

با همه کشورها تعامل خواهم داشت

مشاور بین الملل رهبر معظم انقلاب درباره برنامه خود برای اصلاح نگاه دستگاه دیپلماسی کشور به غرب، افزود: در دولتم قصد تعامل با همه کشورها چه شرق و چه غرب را دارم.

ولایتی با بیان اینکه اولویت دولتم در سیاست خارجی ارتباط با کشورهای منطقه است، افزود: باید در کنار روابط ویژه با کشورهای آسیایی، ارتباط با همه کشورهای جهان توسعه پیدا کند.

نباید درباره وحدت اصولگرایان سلبی سخن گفت

نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در پاسخ به این سوال که آیا وحدت اصولگرایان برای معرفی یک کاندیدای واحد ضروری است، تصریح کرد: در مورد این مساله باید ایجابی صحبت کنیم و نه سلبی وآن اینکه اصولگرایان همه با یکدیگر متحد شوند.
برچسب ها : دکترولایتی ، کنار ، نخواهم ، رفت ،
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها