velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۰۴۳
پ
کد خبر: ۳۱۷
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - 29 May 2013

استقبال گرم مردم ابهر و خرمدره از دکتر ولایتی

قربانی پدر دو شهید شهرستان ابهر با استقبال از مشاور مقام معظم رهبری، حضور وی در انتخابات را موجب خوشحالی مردم دانست و به ذکر مهمترین مشکلات مردم این منطقه پرداخت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، پس از دعوت مردم و نمایندگان استان های قزوین و زنجان، دکتر ولایتی در سفری یک روزه عازم این دو استان شده است که زنجان، اولین مقصد این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری است.

ولایتی در مسیر حرکت به سمت شهر زنجان، از شهر زیبای ابهر گذر کرد که جمع کثیری از مردم این شهر با حضور در ورودی ابهر، به استقبال دکتر ولایتی رفتند و قربانی پدر دو شهید شهرستان ابهر با استقبال از مشاور مقام معظم رهبری، حضور وی در انتخابات را موجب خوشحالی مردم دانست و به ذکر مهمترین مشکلات مردم این منطقه پرداخت.

دکتر ولایتی نیز با تقدیر از لطف و توجه مردم این منطقه، بر ضرورت رفع سریع و اساسی مشکلات و توجه ویژه به دغدغه های دوستداران نظام تاکید کرد و به تشریح برنامه های خود پرداخت.

مردم شهر خردمدره نیز با حضور در مسیر حرکت دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی، به استقبال وی رفتند و حجت الاسلام والمسلمین مرسلی مشاور دکتر ولایتی در سخنانی از علاقه و اقبال روزافزون مردم این شهر به دکتر ولایتی خبر داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها