velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۳۹۱
پ
کد خبر: ۲۹۵۹
تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - 07 October 2023
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی

آنچه امروز در سرزمین‌های اشغالی رخ داد تجلی بخش کوچکی از قدرت انباشته جبهه مقاومت اسلامی در فلسطین است.

دکتر ولایتی در پیامی با اشاره به رویداد‌های روز جاری در فلسطین اشغالی گفت: این عملیات پیروزمندانه که قطعاً روند فروپاشی رژیم صهیونیستی را تسهیل و تسریع خواهد کرد، نویدبخش نابودی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا (فتح، ١)

برادر مجاهد جناب اسماعیل هنیه
رئیس محترم دفتر سیاسی حماس

برادر مجاهد جناب زیاد نخاله
دبیر کل محترم جنبش جهاد اسلامی

سلام و درود خدا بر فلسطین مظلوم و مقتدر و مجاهدان راه حق که امروز سرافرازتر از گذشته به مجاهدت، جانفشانی و قدرت نمایی ادامه می‌دهند.
تصاویر منتشره از عملیات امروز مقاومت اسلامی فلسطین علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی که استحکامات و هیمنه این رژیم را در هم شکست فتح بزرگی است که موجب وحشت همراه با بهت و حیرت دشمنان و سرور و خوشحالی مسلمانان در اقصی نقاط جهان به ویژه در غرب آسیا شده است. دوران تحکم و زورگویی رژیم تروریستی صهیونیستی به پایان رسیده و آنچه امروز در سرزمین‌های اشغالی رخ می‌دهد تجلی بخش کوچکی از قدرت و اقتدار انباشته جبهه مقاومت اسلامی در فلسطین است.
عملیات طوفان الاقصی که پاسخی به جنایات مستمر رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی است، قطعاً موازنه قدرت در فلسطین اشغالی را به صورت بنیادین تغییر داده و رژیم صهیونیستی را بیش از پیش در موضع ضعف قرار خواهد داد.
این عملیات پیروزمندانه که قطعاً روند فروپاشی رژیم صهیونیستی را تسهیل و تسریع خواهد کرد، نویدبخش نابودی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی است.
این پیروزی بزرگ و راهبردی را که یک هشدار جدی به تمام سازشکاران در منطقه است، به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، أحاد امت اسلام و همچنین ملت غیور فلسطین، فرماندهان و رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی و همچنین خانواده شهدا و مجروحان تبریک عرض نموده، معتقدیم پیروزی‌های روزافزون تا نابودی این رژیم جنایتکار ادامه خواهد داشت.

علی اکبر ولایتی
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها