velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۱۵۸
پ
کد خبر: ۲۹۳۲
تاریخ انتشار: جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 19 May 2023

پیروزی غزه بر جنایتکاران صهیونیستی، تبلور عینی و واقعی غلبه حق بر باطل و اسلام بر کفر است

مجمع جهانی بیداری اسلامی طی پیامی پیروزی‌های اخیر در فلسطین را به ملت فلسطین، جهاد اسلامی، حماس و همه گروه‌های جبهه مقاومت تبریک گفت و تاکید کرد؛ پیروزی غزه بر جنایتکاران صهیونیستی، تبلور عینی و واقعی غلبه حق بر باطل و اسلام بر کفر است

متن پیام به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِینَ (سوره توبه، آیه ۱۴)
سلام و درود خدا بر فلسطین مقتدر و مظلوم؛ سلام خدا بر جوانان، مردان و زنان شجاع فلسطین؛ سلام خدا بر فرماندهان و رزمندگان شهید و جانباز فلسطینی و سلام خدا بر غزه که نماد مقاومت و ایثار و پایداری است.
به درگاه خداوند متعال سجده شکر به جا می‌آوریم که یکبار دیگر دست شکوه و قدرت خود را از آستین مقاومت اسلامی بیرون آورد و رژیم جنایتکار صهیونیستی را خوار و ذلیل ساخت و تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های آنان را نقش بر آب نمود.
بار دیگر صفحه درخشان دیگری در تحولات فلسطین رقم خورد و گروه‌های مقاومت اسلامی که امروز در اوج آمادگی و قدرت بازدارندگی قرار دارند، بعد از ۵ روز در نبردی نابرابر بر رژیم جنایتکار صهیونیستی غلبه یافتند؛ نبردی که در یک سوی آن رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی قرار دارد و در سویی دیگر گروه‌های کوچک فلسطینی با امکانات نظامی غیرقابل مقایسه که یادآور آیه مبارکه «کَم مِّن فِئَهٍ قلیلهٍ، غَلَبَت فِئَهٍ کَثیرَهَ بِاِذنِ اللَّه» است که اراده و سنت الهی در مقابل جالوتیان زمانه چگونه ظاهر شد. (بقره، آیه ۲۴۹)
پیروزی مقاومت اسلامی و شکست رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر بی‌شک مدیون مجاهدان رشید، رزمندگان دلاور و شهادت‌طلبی است که تقوا و ایمان به وعده‌های الهی بزرگ‌ترین سرمایه و دارایی آن‌هاست و به لطف الهی اراضی اشغالی را زیر چتر مقاومت خود قرار داده‌اند. پیروزی غزه بر جنایتکاران صهیونیستی، تبلور عینی و واقعی غلبه حق بر باطل و اسلام بر کفر بود؛ وَمَن یَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسولَهُ وَالَّذینَ آمَنوا فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ (مائده، آیه ۶۵).
این فتح غرورآفرین و ستودنی که کام ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواهان جهان را شیرین نمود، بر ملت بزرگ فلسطین و تمام گروه‌های مقاومت فلسطینی و خانواده شهدای والامقام نبرد اخیر، فرخنده و مبارک باد.
در پایان لازم به تأکید است رژیم تبهکار صهیونیستی که امروز با بحران‌های پیچیده موجودیتی مواجه است، در شرف فروپاشی از درون قرار دارد. کشتار فلسطینیان، راهبرد شکست خورده‌ای برای فرار از بحران‌های درونی است، اما مقاومت فلسطین و حضور قدرتمندانه گروه‌های فلسطینی در میادین مبارزه که تعطیل‌بردار نیست، هرگز اجازه تحقق سناریو‌هایی را که روند فروپاشی رژیم را اگرچه برای یک روز متوقف سازد نخواهد داد.
تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی یک بار دیگر ثابت کرد که اراده انسان‌های مومن و با انگیزه بر سلاح و تجهیزات مدرن پیروز است و از سوی دیگر نشانه‌های فروپاشی درون رژیم غاصب که قدرت و توان بازدارندگی خویش در مقابل مقاومت را از دست داده است هرچه بیشتر در نبرد ۵ روزه نمایان شد.
مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن تبریک به ملت صبور، مقاوم، مومن و ایثارگر فلسطین خصوصاً سازمان جهاد اسلامی، حماس و تمامی گروه‌های مجاهد و تمامی مسلمانان، آزادی خواهان و عدالت جویان جهان که با حمایت‌های همه جانبه خود در این پیروزی نقش داشتند و ملت مظلوم فلسطین را یاری رساندند، می‌خواهد که تا پیروزی نهایی و شکست قطعی رژیم ظالم و کودک کش صهیونیستی از هیچ کوششی دریغ نورزند، تا فتح و نصرت کامل الهی نصیب ملت در رنج و ستم فلسطین قرار گیرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها