velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۲۹۷
پ
کد خبر: ۲۹۲۴
تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - 10 April 2023
بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونسیتی به لبنان و نوار غزه

بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونسیتی به لبنان و نوار غزه

در این بیانیه ضمن تاکید بر اتحاد جمیع مسلمانان، شخصیت‌ها، گروه‌ها، جریانات و اندیشمندان جهان اسلام به صورت همه جانبه از ایشان جهت افشاء توطئه‌ها و دسیسه‌های رژیم جعلی صیهونیستی دعوت به عمل آمد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین

وَ قَضینَا إلى بَنى إِسرَائیلَ فِى الکِتابِ لَتُفسدُنَّ فى الارضِ مَرّتینِ و لتَعلُنَّ عُلُوّاً کبیراً فإذا جاءَ وَعدُ أُولیهُمَا بَعثنَا عَلَیکُم عِباداً لَّنا أُولى بأسٍ شدیدٍ فَجاسُوا خِلال الّدیارِ و کان وعداً مفعولاً

رژیم اشغالگر قدس که با بحران‌های عمیق سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روبه‌روست، نشانه‌های افول و اضمحلال خویش را روشن‌تر از گذشته می‌بیند و از سوی دیگر نیز با کاهش بازدارندگی در برابر جبهه مقاومت مواجه گردیده است، به صورت دیوانه‌وار خوی وحشی‌گری و درندگی خود را با تجاوز و تهاجم به قبله اول مسلمین و جریحه دار ساختن قلب ملت‌های مسلمان به نمایش گذارد.

وضعیت پیچیده و آشفته کابینه تل‌آویو، هرج و مرج‌های اجتماعی و اعتصابات گسترده در سطح رژیم، عقب‌نشینی در برابر اصلاحات قضایی، نارضایی مهاجرین و معکوس شدن سیر مهاجرت، فرسایش و فرسودگی ارتش و فرار از خدمت در داخل، جدا شدن هم‌پیمانان منطقه‌ای، شکست معامله قرن و انتقال پایتخت به قدس شریف، کم‌رنگ شدن حمایت‌های حامیان اروپایی و آمریکایی به دلیل درگیری‌های داخلی خود، افول شدید رتبه‌های اقتصادی و فرار سرمایه‌ها در پی فساد گسترده نظام حاکم اسرائیل، انزوا در سطح بین المللی و ... موجب شد تا نتانیاهو برای عبور از این چالش‌های اساسی و بینان برانداز به فکر انتقال بحران به سایر حوزه‌ها بیفتد و با فرار رو به جلو و در یک حرکت جنایتکارانه اقدام به هتک حرمت قبله اول مسلمین نماید و با شهادت، مجروح نمودن و بازداشت معتکفین روزه‌دار باطن شوم و پلید خویش را که همان ددمنشی و وحشی‌گری است نمایان‌تر سازد.

از سوی دیگر جبهه اسلام و مقاومت استوارتر از گذشته در مسیر نورانی شهیدان راه مقاومت و به صورت همه جانبه، عرصه را بر دژخیمان صهیونیست تنگ‌تر ساخته است.

از مقاومت مردم فلسطین، پاسخ موشکی گروه‌های حماس و جهاد تا حزب الله قهرمان، دفاع مشروع دولت سوریه از تمامیت ارضی خود و آمادگی تمامی جوانان آزادیخواه منطقه برای مقابله با جنایات رژیم کودک‌کش وعده نصرت نهایی و نابودی این غده سرطانی را بیش از پیش آشکارتر ساخته است.

تحولات اخیر در مسجد الاقصی و پاسخ موشکی گروه‌های فلسطینی و حزب الله لبنان، در ادامه روند تحولات فلسطین از آغاز قرن ۲۱ است که اسطوره شکست ناپذیری اسرائیل را در هم فرو ریخت و در جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه، ۸ روزه و ۱۲ روزه و نبرد سیف القدس علی رغم توان نابرابر بین مردم مظلوم و در حال محاصره، تنگنا و بدون حامی بین المللی، شکست را بر رژیم غاصب تحمیل کرده اند و در تحولات اخیر هم که نشانه‌های آن پیدا شده از هم اکنون پیروزی مقاومت و شکست رژیم کودک کش و غاصب را نوید می‌دهد.

برآورد و تحلیل غلط از روند تحولات فلسطین در اندیشکده‌های غربی و عبری، بیداری جوانان مسلمان، پاسخگویی هماهنگ گروه‌های فلسطینی و عملیات‌های استشهادی مقاومت قهرمان فلسطین تمامی تصورات و معادلات این رژیم را برهم زد.

به اذعان مقامات رژیم صهیونیستی که اعلام می‌دارند، اسرائیل در خطرناک‌ترین شرایط امنیتی خود از زمان شکل‌گیری منحوس خود تاکنون قرار دارد و قدرت بازدارندگی آنان در معرض خطر قرار گرفته است، برابر فرمایش رهبر معظم انقلاب مقامات رژیم صهیونیستی در این برهه گویا برای سقوط خویش تعجیل دارند.

مجمع جهانی بیداری اسلامی با ابتناء به وعده‌های الهی و باور به اینکه ظلم پایدار نخواهد ماند و رژیم ظالم صهیونیستی سرنوشتی جز نابودی نخواهد داشت، ضمن محکومیت این حرکت جنایتکارانه، از افکار عمومی جهان، شخصیت‌ها، گروه‌ها، جریانات و اندیشمندان جهان اسلام می‌خواهد در این برهه که رژیم صهیونیستی در لبه پرتگاه سقوط قرار دارد با هوشیاری و قاطعانه به صورت همه جانبه نسبت به افشاء توطئه‌ها و دسیسه‌های این رژیم جعلی تلاش نمایند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها