velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۲۳۰
پ
کد خبر: ۲۹۲۲
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - 03 April 2023

محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن ۲ مستشار ایرانی

مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای، به شهادت رساندن ۲ تن از مستشاران نظامی کشورمان توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

متن بیانیه به این شرح است:

رژیم صهیونیستی به پایان خود نزدیک می‌شود و به نقطه‌ای از ضعف و استیصال رسیده که هر روز بیش‌تر از قبل رو به اضمحلال می‌رود.
رژیم اشغالگر صهیونیستی با نقض مقررات و قوانین بین‌المللی و تداوم تقویت تروریسم در منطقه سعی در ایجاد تفرقه در بین مسلمانان دارد، ولی باید بدانند که این اقدامات جنایتکارانه و بزدلانه هیچ اثری در اتحاد جهان اسلام نخواهد داشت و این حملات و تجاوزات بی پاسخ نخواهد ماند.

رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی امروز در تاریک‌ترین نقطه تاریخ خود قرار گرفته و بیش از هر زمان دیگری با انزوای بین المللی روبرو شده است و امروز چهره واقعی و شیطانی این رژیم جنایتکار برای کشور‌های جهان و نظام بین الملل آشکار شده است و جهان اسلام باید در محکوم کردن اقدامات و جنایات این غده سرطانی مواضع محکم‌تر و قاطعانه‌ای بگیرند.

آنچه واضح است رژیم صهیونیستی به روز‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و با این اقدامات جنایتکارانه و نقض آشکار حقوق بشر و ایجاد تنش و آشوب و شهادت رساندن و به شهادت رساندن جوانان و مردم مظلوم و مسلمان این روند را تسریع می‌بخشد.

مجمع جهانی بیداری اسلامی این جنایات وحشیانه و تروریسم دولتی را به شدت محکوم می‌کند و از تمام کشور‌های جبهه مقاومت و جهان اسلام می‌خواهد که اتحاد خود را در برابر دسیسه‌ها و اقدامات این رژیم شیطانی حفظ نمایند و با عزمی راسخ به مبارزه علیه تروریسم و این رژیم غصب به پا خیزند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: