velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۳۰۷
پ
کد خبر: ۲۹۲۱
تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - 20 March 2023
پیام نوروزی ریاست مرکز آموزشی درمانی دکتر مسیح دانشوری

در طلیعه گام دوم انقلاب با ایمانی راسخ‌تر و عزمی پایدارتر، پیشرفت و توسعه کشور بیش از گذشته محقق خواهد شد

دکتر ولایتی در آستانه سال جدید و همچنین ماه مبارک رمضان، در پیامی، سال جدید را به اساتید، متخصصان، کادر درمان و تمامی همکاران پر تلاش و همراه بیمارستان مسیح دانشوری تبریک گفت.

متن پیام دکتر ولایتی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ
یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ
حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

در آستانه سال سال جدید، فرا رسیدن عید نوروز و پیشاپیش فرارسیدن ایام نورانی و مبارک ماه رمضان را به همه ایرانیان سراسر جهان به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تیریک عرض می‌نمایم و امیدوارم سال پیش رو، سالی سرشار از موفقیت و بهروزی برای همگان باشد.
امید آن دارم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از یادگار‌های پر ثمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حضرت امام خمینی (ره) نیز در راستای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به احسن حال زمینه پیشرفت‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی کشور را با دست توانای اساتید و دانشجویان عزیز در کنار دیگر فرهیختگان مراکز علمی و دانشگاهی فراهم نماید و البته در این میان ضروری است تا مسائل رفاهی و معیشتی اعضای هیات علمی و کارکنان را هم در بخش‌های مختلف بیش از پیش متحول نماید.
سال ۱۴۰۱ با وجود همه مشکلات و فراز و نشیب‌هایی که در سایه اعمال تحریم‌های ظالمانه و دشمنی‌های بیگانگان با ملت شریف ایران داشت با توکل بر خداوند متعال و تلاش و کوشش مسئولین و مردان و زنان ایران اسلامی شاهد توسعه و اقتدار همه جانبه کشور عزیزمان بودیم و بی تردید در سایه همدلی و انسجام و در طلیعه گام دوم انقلاب با ایمانی راسخ تر، عزمی پایدارتر و استفاده خردمندانه از توانایی‌ها و ظرفیت‌های موجود، پیشرفت و توسعه کشور بیش از گذشته محقق خواهد شد ان شاالله.
در پایان لازم میدانم از تلاش همه همکاران در دانشگاه آزاد اسلامی، ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی، معاونین و مدیران تقدیر و تشکر نموده، سالی سرشار از موفقیت و کامیابی را در ایامی که با نورانیت و معنویت ماه مبارک رمضان همراه است برای همه آحاد ملت ایران آرزو می‌نمایم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: