velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۳۸۲
پ
کد خبر: ۲۹۱۹
تاریخ انتشار: يکشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - 26 February 2023
تماس تلفنی دکتر ولایتی با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

مقاومت تنها راه پیروزی در برابر دشمنان است

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل و زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تماس تلفنی، در خصوص موضوعات منطقه ای و بین المللی گفتگو کردند.

دکتر ولایتی در این تماس با ابراز حمایت جمهوری اسلامی از مبارزات و مقاومت ملت بزرگ فلسطین، از اتحاد مردم در مقابله با اشغالگری صهیونیست‌ها تقدیر کرد.
مشاور مقام معظم رهبری تاکید کرد: مقاومت و مقابله در برابر دشمنان تنها راه پیروزی و دستیابی مردم مظلوم فلسطین در احقاق حقوق مسلم آنان است.
«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز ضمن ابراز خرسندی از این گفتگو، بر عزم مردم فلسطین برای ادامه مقاومت در برابر اشغالگری‌ها تاکید کرد و گفت: شجاعت رزمندگان و فداکاری‌ها و ایثارگری‌های کم نظیر آنان در برابر متجاوزان افتخار آمیز است.
وی افزود: شجاعت رزمندگان و تجمع و استقبال مردم از آنان بزرگترین گواه است که مردم ما شکست نخواهند خورد و عقب نشینی نخواهند کرد و تا آزادی قدس و فلسطین به مقاومت ادامه خواهند داد.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی بر موضع مقاومت هم تاکید کرد و گفت: آنچه در کنفرانس عقبه اتفاق می‌افتد را مردود می‌دانیم و مردم در مبارزه و مقابله با دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها