velayati.ir

تعداد بازدید: ۸۶۵۰
پ
کد خبر: ۲۹۰
تاریخ انتشار: يکشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۲ - 26 May 2013
کامل

دکتر ولایتی در گفتگوی ویژه خبری: به نفع هیچکس کنار نمی روم/ شهروند درجه یک و دو نداریم/ جاده ابریشم را احیا می کنم

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بنا دارم گزارش عملکرد هر 100 روز را به مردم ارائه دهم و 100 روز اول بسیار مهم است، افزود: مشکلات گرانی و تورم روز افزون است و کاهش پول ملی کشور از شرایط حساس کنونی است و ما باید سریعا به وضعیت سامان دهیم.
پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی:

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در مدت 16 سال و مشاور مقام معظم رهبری دقایقی پیش وارد استودیو گفتگوی ویژه خبری شد و قرار است این برنامه از دقایقی دیگر رسما آغاز شود.

دکتر ولایتی در بدو ورود به استودیوی گفتگوی ویژه خبری در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره میزان فعالیت خود در طول شبانه روز گفت: بنده به کار زیاد و استراحت کم عادت دارم و روزانه تا 16 تا 17 ساعت کار می‌ کنم.

وی در ابتدای سخنان خود در این برنامه تلویزیونی با بیان اینکه بنده تا آخر به رقابت‌های انتخاباتی ادامه می‌دهم و به نفع کسی کنار نمی‌روم، گفت: بازسازی اعتماد میان دولت و مردم اولین کار اساسی است که ما می‌توانیم انجام دهیم و قول بدهیم قانون را اجرا می‌کنیم چراکه مردم از عمل نکردن به قانون بی اعتماد شده‌اند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری همچنین با بیان اینکه بنا دارم گزارش عملکرد هر 100 روز را به مردم ارائه دهم و 100 روز اول بسیار مهم است، افزود: مشکلات گرانی و تورم روز افزون است و کاهش پول ملی کشور از شرایط حساس کنونی است و ما باید سریعا به وضعیت سامان دهیم.

ولایتی تاکید کرد: اگر مردم به بنده رای دادند بنده برنامه‌ها رو در قالب طرح دو فوریتی تقدیم مجلس می‌کنم تا علاوه بر حل مشکلات، تعامل بین دولت و مجلس را بهبود بخشم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به گرانی و تورم روز‌افزون گفت: معمولاً درآمد مردم با هزینه‌هایشان تعادل ندارد و کاهش ارزش پول ملی نیز یک مشکل اساسی است و باید برای برگرداندن این شرایط به یک حالت عادی، فکر اساسی کرد.

وی به تخصص خود یعنی پزشکی اشاره و تصریح کرد: من یک پزشکم وقتی تب یک مریض بالا می‌رود و شرایط حادی بر وی حاکم می‌شود حتماً باید قبل از علل بیماری، سریع تب را پائین آورد و تشنج را کنترل کرد و بعد دنبال درمان‌های اساسی رفت بنابر این امروز نیز لازم است یک کار فوری صورت بگیرد.



این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری معتقد است که باید اعتماد مردم به دولت بازسازی شود چرا که به گفته وی مردم امروزه وقتی بخشنامه‌هایی را از بانک مرکزی در خصوص قیمت ارز و سکه می‌شنوند دقیقاً برعکس آن عمل می‌کنند که این خیلی بد است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه  از سال 85 نقدینگی در جامعه از 90 هزار میلیارد تومان به 500 هزار میلیارد تومان رسیده است، افزود: ما بایدبه صنایع تنفسی 6ماهه بدهیم تا معوقات خود را پس دهند.

وی از دیگر برنامه های خود را احیای جاده ابریشم برای افزایش قابل توجه ترانزیت کالا و سودآوری از این طریق برای کشورمان عنوان کرد و افزود: در زمینه ترانزیت کالا و انرژی برنامه های مهمی اجرا خواهیم کرد که ایجاد شبکه ترانزیت از آسیای شرقی به اروپا از جمله برنامه های بلندمدت آن است.



رییس بیمارستان مسیح دانشوری و استاد تمام رشته پزشکی همچنین با اظهار تاسف از اینکه داروهای حیاتی با چندین برابر قیمت به مردم عرضه می شود، تاکید کرد که راه حلهای اصولی برای این موضوع وجود دارد و برنامه های دولت وی تدوین شده و در هفته آتی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

مشاور مقام معظم رهبری با ذکر چند مثال برای روشن شدن استدلال هایش گفت: در حال حاضر قزاقستان در روز 150 هزار بشکه سوآپ نفت می‌کند که این را می‌شود به 1 میلیون بشکه افزایش داد و برای هر بشکه بالای 10 دلار حق ترانزیت گرفت.

وی همچنین با اظهار تاسف از اینکه چند ده میلیارد دلار از چین، هندوستان و ژاپن بابت نفتی که فروختیم می‌خواهیم، اضافه کرد: باید روابط خارجی را از انجماد و رکود خارج کرده و تجدید بنا کنیم. راه باز است و می توانیم دلارهای مانده در خارج از کشور را به داخل بیاوریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عدالت را نباید شعاری مطرح کرد، گفت: نباید کشور را دچار فقر کرده و آنگاه فقر را عادلانه تقسیم کنیم. ما شهروند درجه یک و دو و سه نداریم. همه مردم ایران شهروند درجه یک هستند و باید فرصت ها و امکانات یکسان در کشور توزیع شود.



این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: اگر بخواهیم عدالت در عمل معنا پیدا کند، باید فرصت‌های برابر، چه به لحاظ مالی و چه به لحاظ اداری و چه به لحاظ تحصیلی را در بین آحاد ملت و به صورت یکسان تقسیم کنیم و این امر امکان‌پذیر نیست مگر اینکه دولت با شفاف‌سازی، هرچه را که عمل می‌کند در محضر مردم به نمایش بگذارد.

دکتر ولایتی تاکید کرد: باید شفاف سازی در دولت صورت گرفته و جلوی رانت‌خواری گرفته شود.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی همچنین با اشاره به اینکه 16 سال وزیر خارجه بوده است، افزود: پرونده‌هایی سخت‌تر از هسته‌ای را پیش رو داشتیم و با کمک همکاران متخصص و با عنایت الهی و راهبری راهبردی حضرت امام و رهبری، قرارداد بسیار مهم 1975 را تثبیت و اجرایی کنیم.

مشاور مقام معظم رهبری یادآور شد: من در میدان سیاست، بعد از گذشت یکسال از آغاز جنگ، به مدت 7 سال دیپلماسی جنگ را اداره کردم و 2 سال مذاکرات نفس‌گیری داشتم در حالی که صدام حسین اصلا تن به حقیقت نمی‌داد. در دوره بنده وزرای خارجه برای اینکه به ایران بیایند صف می‌بستند و گاهی در سازمان ملل 80 وزیر خارجه را می‌دیدم.

ولایتی با تاکید بر اینکه پیشرفت و عدالت با یکدیگر معنا می‌شوند و مبارزه با رانت خواری هم از جمله مسائل تحقق عدالت و پیشرفت است، گفت: به جز قانونگرایی امکان ندارد دولتی موفق باشد. اساس موفقیت دولت در قانونگرایی است و گرنه به بن بست می رسد و اعتماد مردم از بین می‌رود.

وی همچنین با اشاره به برخی اتفاقات تلخ در فضای سیاسی کشور گفت: مردم ناراحتند از اینکه می بینند گاهی دو قوه کشور نسبت به هم سوءظن دارند. حتما باید به قوانین مصوب مجلس احترام گذاشت و به حق نظارت مجلس بر قوانین باید احترام گذاشت. باید همکاری تنگاتنگی بین قوای مجریه و مقننه باشد و بنای من هم بر همین است.


ولایتی ادامه داد: همچنین صادرات گاز به همسایگانی که گاز ندارند و واردات گاز از کشورهایی که دارای گاز هستند مثل شمال افغانستان در واقع به اقتصاد کشور بسیار کمک می‌کند، چرا که ما اگر حلقه‌های لوله گاز در گرداگرد کشور داشته باشیم از همین ترانزیت گاز سود بسیاری نصیب ما می‌شود.

این نامزد ریاست جمهوری یازدهم تصریح کرد: برای اینکه نشان دهم دولتم با مجلس هماهنگ است، برخی از افراد کارگروه‌ها مانند علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اکنون ریاست کارگروه سیاسی ستاد بنده را برعهده دارد.

وی بر همین اساس به نهاوندیان رئیس کارگروه اقتصادی و انتظامی به عنوان سخنگویش اشاره کرد.

این پزشک فوق تخصص و رییس بیمارستان مسیح دانشوری در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: بر اساس برنامه پنجم بیماران تنها ملزم به ارائه 30 درصد هزینه درمان خود هستند که در حال حاضر این رقم 65 درصد است و درصورت تحقق به این امر در برنامه های بعدی رقم به صفر می‌رسد.

ولایتی در ادامه با اشاره به نامگذاری دولت خود مبنی بر دولت متمم، گفت:‌ میم اول به معنی متدین است چرا که شخصی که متدین باشد، خدا ترس است و فساد نمی‌کند.

وی ادامه داد: حرف «ت» در نام دولت من به معنی تجربه است چرا که نمی‌شود از آدم‌هایی استفاده کرد که سیاه مشق بنویسند. ما دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم.

این نامزد ریاست جمهوری یازدهم با تاکید بر اینکه باید از افراد باتجربه استفاده کرد، خاطرنشان کرد: باید از متخصصان نیز استفاده و جوانان متخصص را به کار گرفت تا تجربه جوانان و گردش قدرت بین نخبگان استمرار یابد.

ولایتی معتقد است که نباید از افرادی که در کاری تخصص دارند، ‌بازنشسته و از بین بروند، چرا که به گفته وی این افراد باید تجربه‌های خود را به جوانان انتقال دهند و جوانان در کنار افراد باتجربه کار را بیاموزند.


وی با تاکید بر اینکه باید به اعتدال بازگشت، گفت که مشکل ما افراطی‌گری است و باید از این خصلت پرهیز کرد. چرا که افراطی‌گری آفت پیشرفت و آرامش است.

این نامزد ریاست جمهوری یازدهم مشورت پذیری را از دیگر برنامه‌های خود دانست و گفت: چرا باید افرادی که تخصص دارند، خانه‌نشین شوند و از آنها استفاده نشود، من معتقدم مهمترین سرمایه ما برای توسعه نیروی کارآمد است که باید از تجربه و مشورت آنان استفاده کنیم.

ولایتی در پاسخ به این پرسش که منظور شما از فرهنگ خودی چیست، گفت:‌اقبال لاهوری فلسفه‌ای دارد با نام خودی و بی‌خودی که بی‌خودی یعنی غریبه، فرهنگ خودی هم به معنای این است که ارزش‌های دینی‌‌مان احیا شود چرا که اگر این اتفاق بیفتد تعیین‌کننده است و موجب استقلال ما می‌شود.

وی اضافه کرد: ناتو و شبیخون فرهنگی که مقام معظم رهبری به آن اشاره دارند، به این معنی است که ما برای مقابله با تهاجم فرهنگی، فرهنگ خودی را ترویج دهیم چرا که استقلال، آزادگی و احیای تمدن اسلامی به دنبال آن شکل خواهد گرفت.

ولایتی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه دفترچه‌های بیمه فقط 30 درصد از هزینه درمان را متقبل می‌شوند، گفت: این به معنی ناقص بودن بیمه هاست. درحالی که در برنامه پنجم پیش‌بینی شده که بیمه یکپارچه ایرانیان تاسیس و بیمه ناقص جمع و یک بیمه کارآمد و جامع اجرا شود.

وی همچنین در خصوص اشتغال‌زایی و چگونگی تحقق بخشیدن به آن تاکید کرد: اگر از تولید حمایت کنیم و کارگاه‌های کوچک بخصوص کارخانه‌ها را رونق ببخشیم، با حمایت از آن اشتغال‌زایی جزء نتایج قوی این برنامه خواهد بود.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۲
در انتظار بررسی: ۱
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
05 خرداد 1392 - 23:44
دکتر ولایتی گل کاشتی...مرحبا...سربلندمون کردی...
پاسخ ها
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 10:15
این تازه اولشه ، اگه رئیس جمهور بشه دیگه نور علی نور میشه
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
05 خرداد 1392 - 23:51
زنده باد دکتر ولایتی. با امید پیروزی منطق و تفکر بر احساس و هیجان
مجتبي عمران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
05 خرداد 1392 - 23:58
لطفا لينك دانلود فيلم كامل صحبت هاي ايشون رو هم ضميمه كنيد
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 00:12
سخنان حکیمانه قلب ها را آرام میکند
امشب خیلی از سخنان زیبا، عمیق و روشنه دکترولایتی لذت بردم
خداکنه کنارنکشه و رای بیاره
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 00:19
درود بر دکتر ولایتی شما باید تا آخر بمانید و مرحبا به این کلام زیبا
نبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 00:22
دکتر علي‌اکبر ولايتي تنها کاندید با برنامه وتیم اجرایی لازم وکار آمد که در اولین برنامه ارتباط مردمی گفتگوی ویژه خبری از ایشان دیدیم وشنیدیم ضمن اینکه دارای تجربیات وعلم کافی ووافی وپتانسیل بالا واطمینان بخش هستند
کارنامه وسوابق ایشان گواه بر این باور است
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 01:03
راي بنده آقاي دكتر علي اكبر ولايتي، مشاور مقام معظم رهبري. امشب چقدر مسلط و زيبا صحبت كردند و ثابت كردند چرا چند سالي است كه ايشان طرف مشورت رهبري در سياست هستند.

تسلط ايشان بر امور فرهنگي، اقتصادي و سياسي بي نظير است. ايشان تمام قد براي بر افراشتن تمدن اسلامي قيام كرده اند همانطور كه آقا مي خواهند
میثم تمار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 01:04
عالی بود احسنت.خدای را هزاران بار شکر میکنم که تصمیمی جامع وخوب گرفته ام.ولایتی ولایتی تحت حمایت رهبری.می شود با تو دل به دریا زد...
فطرس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 01:06
بسیار متقن و منطقی صحبت کردن
باید دید تاثیر این صحبتها بر مردم چطوره
رامین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 01:13
سلام و خسته نباشید.

آقای دکتر ولایتی امشب واقعا خوب صحبت کردند و بنده افتخار کردم ؛ ان شاءالله فردی اصلح ، ولایت مدار ، مومن و متعهد انتخاب بشه.

موفق و پیروز باشید.
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 01:20
دکتر ولایتی نشان داد که با قدرت پا به عرصه انتخابات گذاشته و ایده های قوی در سر دارند .امید که در این مسیر سربلند و استوار بمانند .
سنجری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 01:22
درود بر ابرمرد عرصه ی علم وادب وایمان جناب آقای دکتر ولایتی که یاد ابن سیناها وامیر کبیرها را در ذهن زنده میکند.
عقیل مروانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 01:24
دکتر ولایتی نشان دادند که با تفکرات وایده های قوی پا به عرصه انتخابات گذاشته اند . امید است که در این مسیر سرافراز و پیروز شوند .
مصطفی تفنگسازرحیمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 01:30
سلام بر دکترولایتی...من یک جوون 29ساله ام،اگر چه درزمان وزارت شما سنی نداشتم،ولی همیشه علاقه مند تدین،دانش وسواد،تدبیر و ولایت مداریتون بودم...حقاکه ولایتی هستید...انشالله با انتخاب شماشاهد موفقیت وسربلندی روزافزون آینده ایران اسلامی عزیز در4سال آینده وحتی سالهای مابعد آن باشیم...انشاالله
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 01:32
سخنان حکیمانه قلب ها را آرام میکند
امشب خیلی از سخنان زیبا، عمیق و روشنه دکترولایتی لذت بردم
خداکنه کنارنکشه و رای بیاره
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 01:35
راي مافقط ولايتى
بابرنامه تر ازايشان كسي نيست
اي كاش دوره قبل امده بود وكنار نمي رفت
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 01:43
تا به حال با ولایتی آشنا نبودم اما مصاحبه امشب وی واقعا نمایی از یک رییس جمهور ایده آل را برایم ترسیم کرد فعلا رایم با ولایتی است تا باقی کاندیداها چگونه خودشان را نشان بدهند.
سروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 02:13
با اینکه طرفدار جلیلی ام اما دکتر ولایتی رو دوسش دارم. واقعا منطقی ، دوست داشتنی و سیاستمداره.
پاسخ ها
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
07 خرداد 1392 - 10:14
بنده خدا اگه میگی دکتر ولایتی منطقی و سیاستمداره خوب بهش رای بده! منم طرف جلیلی بودم، برنامه ولایتی رو که دیدم نظرم عوض شد
احسان والی
UNITED STATES
06 خرداد 1392 - 03:08
واقعا امیدوارم رییس جمهور شی دکتر ...از هیچ کمکی دریغ نمیکنم......واقعا نوع صحبت و گفتار لذت بخش بود ...سالها بود دلم تنگ شده بود رییس جمهور منطقی و با وقار حرف بزنه
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 07:01
فکر می کنم سخنان دیشب دکتر ولایتی بیشتر آراء رقبا رو به سوی ایشون برگردوند. با شناختی که از شخصیت ایشون پیدا کردیم امیدوارم پس از ریاست جمهوری به این وعده ها عمل بکنن و کشور رو از این وضعیت نجات بدهند
عبداللهي ازقم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 07:49
عالي بود در ارتباط با اسيب شناسي در ادارات نيز ايشان كه به كندي كارمردم را انجام مي دهند نيز اشاره كنند خيلي عالي مي شود مردم از اين قضيه نارحت هستن
محمد سلیمیان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 08:21
کاندید اصلح یعنی دکتر ولایتی بنده عضو کوچکی از ستاد و طرفداران دکتر ولایتی هستم در حوزه تبلیغاتی:استان بوشهر شهرستان دشتستان بخش بوشکان روستای فاریاب
علیرضا شریعتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 08:29
سلام علیکم؛
جناب آقای پرفسور ولایتی واقعا شما با صحبت های شب گذشته تان در نشست خبری دلهای تمام ما اصفهانی ها جذب خودتون کردید.
پس با همه ی وجودم میگویم بیشود با تو دل به دریا زد...!
بی نشان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 08:39
احسنت تردیدی دیگه ندارم تصمیمم رو گرفتن رای ما دکتر ولایتی
جمع کثیری ازجوانان نهبندان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 08:56
جناب آقای دکتر ولایتی دربرنامه گفتگوی دیشب ثابت کردند که شایسته ترین فرد برای ریاست جمهوری اسلامی کشورسرافراز ایران اسلامی هستند وترازایشان بسیاربالاتر ازسایرکاندیداهااست.
اندکی صبرسحرنزدیک است.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 09:26
من میدونم اول و آخرش خودتی
امیدمون به خداست بعد مردم بعد خودت
یا علی
سید امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 10:01
بسیار عالی و منطقی صحبت کردید هر کس که دیشب این گفتگو را دیده باشد حتما راجع به شما دید خوبی خواهد داشت
بار دیگر اصلح بودن شما بر بنده ثابت شد
ان شاا... ساعت هشت امشب هم مجددا به همگان ثابت خواهید کرد که اصلح کیست؟
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 10:04
دكتر كانديداي معتدل، توانا و با تجربه اي نشون داد تا به امروز و تبليغاتي كه از ساير كانديداها ديدم به نظرم نسبت به سايرين شايسته تر است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 11:07
فقط دکتر ولایتی صلاحیت ریاست جمهوری دارن
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 11:19
به نظر میرسه ولایتی با تجربه ترین کاندیدای این دوره از انتخاباته،به خصوص تو سیاست خارجی فرد شناخته شده و توانایی به نظر میرسه مهمترین و بهترین ویژگی ایشون فراجناحی بودنشه درست برعکس بقیه کاندیداها که بیشتر دنبال بالا کشیدن حزب و گروه و جناح خودشون هستن! این فرد کارنامه گذشتش نشون میده که با همه جور آدم و تفکری میتونه کار کنه حالا چه اصولگرا باشه چه اصلاح طلب و چه کارگزارانی ،نمونش هم کارکردن با دولت موسوی و همچنین با دولت هاشمی رفسنجانیه،مطمئنا هم تو هدایت سیاست خارجی موفق بوده که 16 سال تمام تو دستگاه دیپلماسی خارجی دولتهای گذشته حفظش کردن ،دیشب که برنامه ایشون رو دیدم احساس کردم این آدم پستهای مهمی تو مملکت داشته و داره و صرفا دنبال قدرت نیست البته این برداشت منه ،انشاالله هرکی رئییس جمهور شد بتونه مشکلات مردم و مملکت رو با همکاری خود مردم و همین کاندیداها بدون چشم داشت به قدرت و باندبازی های جناحی حل کنه...
نادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 11:27
دکتر ولایتی ای کاش برای مسکن اهواز هم چاره اندیشی کنید و تورم را ریشه کن کنید i love you
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 12:47
بسیار عالی بود
فارغ از وعده های شعاری به اولویت ها اشاره کردند
به امید اقبال عموم مردم و توجه خواص
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 12:55
سخنان ایشان بسیار منطقی و علمی بود خیلی هم تاثیر گذار خدا کمک کنه همه با عقلشون و برای ایرانمون به ایشون رای بدییم انشالله

دکترجان استان سمنان پایگاه اجتماعی شماست.......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
06 خرداد 1392 - 13:20
به نظر من منطقى ترين,ارام ترين,عاقل ترين و با تجربه ترين کانديد دکتر ولايتى است,ايشون اگه تو مناظرات خوب و فوى ظاهر شند حتما انشالا پيروز انتخاباتند.تيمى که ديشب معرفى کردند از نظر من عالى بود.
جوانان كازرون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
07 خرداد 1392 - 10:43
جناب آقاي دكتر ولايتي ما جوانان كازرون با افتخار تمام از كانديداتوري شما اعلام حمايت مي كنيم با تو مي شود دل به دريا زد
حامی ولایتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
12 خرداد 1392 - 06:26
مرحبا به درایت رهبری که همچین مشاور گلی رو انتخاب کردن من نمیدونم اگه بعضی ها تازه به رهبر رسیدن و داعیه دار شدن دکتر ما که از اول انتخاب رهبر بوده چرا دیگه تو انتخابتون تردید میکنید؟
ابان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
21 خرداد 1392 - 18:46
به هیچوجه نباید کنار بکشی دکتر ما کنارتیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: