velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۰۴۵
پ
کد خبر: ۲۸۹۲
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - 07 September 2022

مراسم تکریم و معارفه خزانه‌دار کل دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه خزانه‌دار کل دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر علی اکبر ولایتی و دکتر محمدمهدی طهرانچی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در این برنامه دکتر ولایتی با قدردانی از خدمات و تلاش‌های دکتر سید علی حسینی در دوران تصدی خزانه‌داری دانشگاه آزاد اسلامی و آرزوی موفقیت برای دکتر حسین جوادی گفت: خزانه داری دانشگاه آزاد اسلامی جایگاه حساسی است و افرادی که در این حوزه فعالیت دارند، باید علاوه بر اِشراف بر حوزه، افرادی امین، سلیم‌النفس و کاردان باشند.
وی ادامه داد: بحمدالله در این مدت کار‌های بزرگی در دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته که موجب افزایش اعتماد مردم به این دانشگاه شده است. خدا را شاکریم که رویه‌های دانشگاه آزاد اسلامی اصلاح و رو به بهبود است و این دانشگاه مجموعه‌ای متعلق به نظام جمهوری اسلامی و مردم محسوب می‌شود.
دکتر ولایتی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های دانشگاه آزاد اسلامی دور بودن از بروکراسی و پیچیدگی‌های دولتی است. از اینرو دانشگاه آزاد اسلامی قابلیت آن را دارد که در زمره بهترین دانشگاه‌های جهان قرار گرفته و آبروی جهان اسلام باشد؛ بنابراین انتظار داریم که مجموعه مدیران، کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در این مسیر دکتر طهرانچی را یاری کنند.
رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی همچنین بر لزوم صیانت از منابع مالی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید و از ساماندهی و انضباط بخشی مالی در این دانشگاه قدردانی کرد.
دکتر طهرانچی نیز با تقدیر از خدمات ارزنده دکتر حسینی، گفت: مجموعه خزانه داری چشم و گوش سازمان است و باید افراد معتمد و دلسوز در این حوزه حضور داشته باشند که دکتر حسینی و دکتر جوادی که به این سمت منصوب شدند، دارای این ویژگی‌ها هستند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به انضباط بخشی مالی و سامانه سپاری در این دانشگاه، اظهار کرد: تا کنون اقدامات مفید و مؤثری در این حوزه انجام شده و از روز گذشته نیز سامانه پرداخت چک دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شده تا چک‌های صادر شده در تمامی واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در این سامانه ثبت و رهگیری شود.
وی در ادامه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه نظام‌مندی مالی و صیانت از منابع و دارایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کرد و گفت: به زودی در بحث خرید‌های سازمان مرکزی و واحد‌های دانشگاهی شیوه گذشته اصلاح شده و خرید‌ها با حذف واسطه و به صورت مستقیم از کارخانه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ انجام خواهد شد.
در پایان این مراسم حکم مسئولیت دکتر حسین جوادی به وی اعطا و از خدمات و تلاش‌های دکتر حسینی در دوران ۴ ساله مسئولیت قدردانی به عمل آمد.
متن حکم به شرح زیر است:
بسمه تعالی
جناب آقای دکتر حسین جوادی
نظر به سوابق تعهد، تدین و تخصص جنابعالی و براساس مصوبه مورخ ۱۳/۶/۱۴۰۱ هیات محترم امنای مرکزی و به استناد بند "ج" ماده (۱۲) اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی، به موجب این حکم به عنوان «خزانه دار کل دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب می‌شوید.
امیدوارم با اتکال به ذات اقدس الهی و استفاده از تجربیات گذشته و با رعایت امانت و تقوا در انجام امور محوله و در جهت تحقق رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای حفظ کیان دانشگاه آزاد اسلامی و گسترش فضای انقلابی و ارتقاء علمی آن، موفق و موید باشید.
ضمناً از زحمات جناب آقای دکتر سید علی حسینی در طول مدت همکاری در حوزه خزانه داری دانشگاه تشکر و قدردانی می‌گردد.

دکتر علی اکبر ولایتی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها