velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۸۴۹
پ
کد خبر: ۲۸۹
تاریخ انتشار: يکشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۲ - 26 May 2013

حمایت جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس از ولایتی

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس از حمایت این جامعه از علی اکبر ولایتی در انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد.
همت بیک‌مرادی عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس در گفت‌وگو با تسنیم، با اعلام اینکه جلسه شورای مرکزی تشکل متبوعش عصر امروز با حضور اکثر اعضا برگزار شد، گفت: در این جلسه در خصوص تعیین نامزد جامعه نمایندگان ادوار در انتخابات ریاست جمهوری بحث و بررسی کردیم.

وی افزود: پس از بحث و بررسی اعضا، به اتفاق آرا علی اکبر ولایتی به عنوان گزینه نهایی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار در انتخابات ریاست جمهوری تعیین شد و این تشکل در انتخابات از وی حمایت خواهد کرد.

عضو شورای مرکزی جامعه نمایندگان ادوار با بیان اینکه بنده در این نشست در خصوص تعهد، کارآمدی و ولایت‌مداری ولایتی مطالبی را مطرح کردند، اظهار داشت: ضمن تشکر از حضور 7 کاندیدا در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری، بنده ولایتی را عنصری کارآمد و با تجربه می‌دانم و در خصوص کارآمدی و تعهد او در نشست امروز شورای مرکزی جامعه نمایندگان ادوار مطالبی را مطرح کردم و در نتیجه اعضا به این نتیجه رسیدند که باید در انتخابات از کاندیداتوری او حمایت کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها