velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۴۲۴
پ
کد خبر: ۲۸۷۹
تاریخ انتشار: جمعه ۳۱ تير ۱۴۰۱ - 22 July 2022

مجمع جهانی بیداری اسلامی حمله به غیر نظامیان در دهوک عراق را محکوم کرد

مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله نظامی به دهوک عراق و کشته و زخمی شدن غیر نظامیان، بر احترام به تمامیت ارضی کشورها و حسن همجواری تاکید کرد.
در این بیانه آمده است: مجمع جهانی بیداری اسلامی تعرض نظامی به کشور‌های همسایه و زیر پا گذاشتن قوانین بین الملل و عدم رعایت و احترام به تمامیت سرزمینی عراق را محکوم می‌کند و تاکید دارد تمامی کشور‌های همسایه در منطقه باید بر حسن همجواری اهتمام داشته و از انجام اقدامات خارج از قوانین بین المللی پرهیز کنند.
مجمع جهانی بیداری اسلامی یادآور شد: این گونه اقدامات خارج از چهارچوب می‌تواند نظم و امنیت منطقه را به خطر انداخته و راه را برای سو استفاده بیگانگان که به دنبال نفوذ و انجام اقدامات مخرب در منطقه هستند باز نماید و لذا احترام به مرز‌ها و تمامیت ارضی همسایگان به امنیت منطقه کمک خواهد کرد.
مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن محکوم کردن این تجاوز و تسلیت به دولت و ملت عراق، تنها راه پیروزی و عزتمندی ملت‌های آگاه و بیدار را هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان و بیگانگان، احترام به اصول و قوانین بین المللی و حسن همجواری، ایمان به خدا در مسیر مبارزه با مستکبران، جنایتکاران و تروریسم عنوان کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: