velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۱۶۰
پ
کد خبر: ۲۸۵۳
تاریخ انتشار: يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - 13 March 2022
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی:

سکوت نهادهای به اصطلاح حقوق بشری، زمینه ساز جنایت روزافزون از جمله کشتار علنی در عربستان است

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای، جنایت اعدام ۸۱ نفر از مردم مظلوم، مسلمان و از جمله نوجوانان شیعه در عربستان را محکوم کرد.
وی افزود: این اقدام و کشتار علنی، چهره دولتمردان سعودی را بیش از پیش نمایان می‌کند و بی تردید چنین جنایت ننگینی در تاریخ ثبت خواهد شد و آمران و عاملان آن علیرغم ادعای دفاع از حقوق بشر، در برابر آزادی خواهان و حق طلبان جهان محکوم هستند و این اعمال ننگین شاهد دیگری بر تبلیغات غیر واقعی و دروغین آنان خواهد بود.
دکتر ولایتی در بخش دیگری از این بیانیه با توجه به سکوت مجامع بین المللی و نهاد‌های به اصطلاح حقوق بشری در قبال این اقدام و دیگر جنایات گسترده و ظلمی که بر ملت‌های مسلمان منطقه از جمله سوریه، فلسطین، لبنان، یمن، افغانستان، عراق و ... می‌شود افزود: علیرغم همه این جنایات که با هدایت، حمایت و زمینه سازی استکبار و توطئه گران برای تضعیف کشور‌های اسلامی در منطقه شکل می‌گیرد و به اذعان و اعتراف چندین باره و صریح برخی دولتمردان غربی از جمله آمریکا و همچنین کشور‌های حامی و مرتجع منطقه که پدید آورندگان گروه‌های تروریستی و افراطی مانند داعش در منطقه بوده و هستند، سکوت نهاد‌های بین المللی و به اصطلاح حقوق بشری، بستر ساز تعدی، تعرض و جنایات روزافزون از جمله کشتار علنی در عربستان می‌باشد و باید به شدت محکوم گردد.
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پایان ضمن محکوم نمودن این جنایت، اتحاد مسلمانان و جهان اسلام برای مقابله با این اقدامات ضد بشری را خواستار شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: