velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۷۰۷
پ
کد خبر: ۲۸۳۶
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - 09 December 2021
با حضور دکتر ولایتی

مراسم‌گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان مسیح دانشوری برگزار شد

به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، مراسم گرامیداشت این روز با حضور دکتر ولایتی، پزشکان، کادر درمان و جمعی از پرستاران بیمارستان مسیح دانشوری در این مرکز  برگزار شد.
در این مراسم دکتر ولایتی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و تقدیر از مقام شامخ پرستاران و مدافعان  سلامت، این روز فرخنده را  گرامی داشت و از تمامی کادر درمان و پرستاران که با تمام وجود در عرصه خدمت رسانی به بیماران به ویژه در دوران شیوع کرونا در میدان بودند تقدیر و تشکر کرد.
دکتر ولایتی در ادامه گفت: پرستاران همیشه در صحنه بودند و در موصوع کرونا هم پرستاران و تمامی کادر درمانی با تمام توان خدمت کردند و اینکه این روز با ولادت حضرت زینب (س) مصادف می‌باشد به معنای این است که پرستار با الگو گرفتن از سیره و رفتار ان بانوی بزرگوار همان منش و رفتار را بدون منت و انتظار در قبال خدمت صادقانه در جامعه به پیش می‌گیرد و انچه حضرت زینب (س) در کربلا انجام داد بی نظیر بود.
وی افزود: ما آنچه که در همه پرستاران بیمارستان مسیح دانشوری و همه پرستاران زحمت کش دیدیم حسن رفتار و خلوص نیت بوده است.  
دکتر ولایتی در بخش دیگری از سخنان خود به ویژ گی‌های بیمارستان حکمت بنیان پرداخت و گفت:  اگر بخواهیم شخص بیمار را آن طور که باید درمان کنیم باید بر پایه حکمت باشد.
رییس بیمارستان مسیح دانشوری در پایان از زحمات کلیه پرستاران و گروه‌های جهادی که در دوران کرونا همراه کادر درمان به خدمت رسانی مشغول بودند تشکر کرد و به پرستاران نمونه لوح تقدیر اهدا کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها