velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۱۷۶
پ
کد خبر: ۲۸۰۴
تاریخ انتشار: دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - 23 August 2021

پیام دکتر ولایتی به مناسبت روز پزشک

قدردان تلاش و زحمات پزشکان و مدافعان سلامت هستیم

دکتر ولایتی گفت: روز پزشک همواره یاداور تلاش و اهتمام جامعه پزشکی برای حفظ و امنیت سلامت ملت بزرگ ایران بوده و هست، هرچند در دو سال اخیر و با شیوع کرونا و بحران ویروس منحوس، این روز بیش از همیشه یادآور مجاهدت های جمع زیادی از مدافعانسلامت در سراسر کشور است که مجدانه و مجاهدانه سلامتی و جان خویش را در راه خدمت به مردم بزرگ‌ ایران ایثار کردند.

رییس بیمارستان مسیح دانشوری در پیام خود به مناسبت روز پزشک، با تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبداللهالحسین(ع)، از تلاش و زحمات مدافعان و مجاهدان سلامت و جامعه پزشکی و درمانی کشور تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به گذشت حدود ۲ سال از شیوع این بیماری افزود: زبان قاصر است از بیان رشادت های پزشکان، متخصصان، پرستان وکلیه کادر  درمانی کشور که در تمام این ایام دشوار و غم انگیز، تمام همت و سلامت خویش را به کار بردند تا سلامت مردم بزرگ ایران راتامین نمایند و در این راه نیز جمعی از این خانواده بزرگ نیز به شهادت رسیدند که نام آنان همواره به بزرگی و فداکاری در اذهانایرانیان ثبت و ضبط خواهد ماند.

دکتر ولایتی در بخش دیگری از پیام خود با تاکید بر ضرورت یاری رساندن به تیم درمانی کشور تصریح کرد: با گذشت دو سال، پزشکانو تیم درمانی کشور شرایط طاقت فرسایی را متحمل شده اند هر چند کماکان مجدانه و فداکارانه، افتخار آفرین در خط مقدم و میدانمقابله و  مبارزه با این ویروس قرار دارند و ان شاالله هر چه سریع تر شاهد نابودی و ریشه کن شدن این ویروس از ایران و جهان باشیم.

وی همچنین ضمن تقدیر از همه مدافعان سلامت در سراسر کشور، به طور خاص از زحمات تیم درمانی و پزشکان و متخصصانبیمارستان مسیح دانشوری که از اولین روزهای شیوع کرونا در خط مقدم جبهه مبارزه با این ویروس ایستاده اند قدرانی کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: